Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Webloggers
 
Annemiek Shrestha-van der Krogt Annemiek Shrestha-van der Krogt (1975) is eigenaar van Open Contact Training & Communicatie van waaruit ze communicatietrainingen verzorgt en bedrijven ondersteunt bij de online vindbaarheid. Als health blogger voor Floraa.nl combineert ze haar passie voor schrijven met haar interesse in gezondheid en gezonde voeding. Ze begon haar loopbaan als redacteur bij Weleda Nederland, zette een nieuw bladconcept om tot magazine voor de Naturisten Federatie Nederland (NFN) en verzorgde de communicatiemiddelen voor Meurs HRM (nu eelloo). Haar eigen onderneming startte ze in 2015.

annemiek@floraa.nl
 
 
Weblog's van Annemiek Shrestha-van der Krogt
Door: Annemiek Shrestha-van der Krogt , 18 april 2018

Dit moet de ondernemer eten voor zakelijk succes

Voeding is belangrijker voor zakelijk succes dan je denkt. Wat je eet, heeft immers niet alleen invloed op je gezondheid, maar eveneens op je prestaties als ondernemer. Ook je concentratie en focus worden beïnvloed door wat je dagelijks binnenkrijgt. Deze vier voedingsmiddelen dragen in het bijzonder bij aan het succes van je onderneming:
 
Lees verder »
Door: Annemiek Shrestha-van der Krogt , 21 februari 2018

Zo draagt voedsel bij aan het succes van je bedrijf

Wat je iedere dag in je mond stopt, zou wel eens kunnen bijdragen aan het succes van je bedrijf. Voeding kan ons namelijk energie geven en alert maken, maar ook traag en lusteloos.
Als het erom gaat productiever, innovatiever en succesvoller te zijn, krijg je vaak het volgende advies:
Lees verder »
Door: Annemiek Shrestha-van der Krogt , 22 december 2017

Vijf keer brainfood voor een effectieve vergadering

Voor een effectieve vergadering moet iedere deelnemer de hele meeting scherp en gefocust blijven. Het beste zorg je tijdens de pauzes dus voor etenswaren die de focus verbeteren en de creativiteit stimuleren. Deze vijf brainfoods helpen deelnemers scherp en alert te blijven en creatiever te denken:
Lees verder »
1  
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Je hebt vast al gemerkt dat:
- de technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft.
- het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren.
- een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven:
- je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.
Lees verderMeer boeken