Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Reacties

Bijna helft ingeruilde mobiele telefoons is een iPhone

Reactie: Het sterkste punt van de iPhone's is het bestuurssyteem. Voor de rest zijn Samsung samrtphones veel superiuer vind ik. Ook tov van een reparatie zijn die van iPhone's niet te belaten.
Frank   |    |  20 juni 2017

Aanhoudende interesse in Nederlands vastgoed

Reactie: Wij hebben sinds enkele jaren ook een toename in het aantal Nederlandse klanten die geïnteresseerd zijn in vastgoedprojecten in/en rond Belgisch Limburg.
Johan   |    |  20 juni 2017

Een huis verkopen moet voordeliger worden

Reactie: Het lijkt mij wel een idee om in te lijsten. In veel berghutten in Oosterrijk hangen dergelijke lijstjes ook! Maar dan met de tekst
'' morgen alles gratis''. Helaas blijft die tekst er altijd hangen.
Frans   |    |  19 juni 2017

Een huis verkopen moet voordeliger worden

Reactie: Kopers en verkoper moeten meer gebruik maken van onafhankelijke woninginspecteur Veelal krijg je hiermee een eerlijke verkoopprijs
Jan   |    |  15 juni 2017

Nederlander laat zich leiden door korting bij online shoppen

Reactie: In België zijn er ondertussen verschillende kortingscode websites actief. Zij merken ook dat mensen sneller een aankoop op het internet doen wanneer ze gebruik kunnen maken van een kortingscode of speciale aanbieding.
Jeroen   |    |  15 juni 2017

Een huis verkopen moet voordeliger worden

Reactie: Hoe zullen we het noemen, elkaar voor de gek houden.. Als de kopers de makelaar gaan betalen zullen ze minder voor de woning bieden. uiteindelijk zal de verkoper er niet veel mee opschieten. En voor wiens belang gaat de gratis makelaar??
PvL   |    |  15 juni 2017

Overstappen van zakelijke energieleverancier: de fabels en feiten op een rij

Reactie: Dag Sander,

Prima uiteenzetting. Ik deel je analyse.

Wil je altijd de laagste prijs voor één jaar, dan is jaarlijks overstappen (bijna altijd) de beste keuze. Alleen bij aanzienlijk verbruik legt de welkomstpremie soms onvoldoende gewicht in de schaal.

Wil je altijd de scherpste prijs per eenheid kWh (stroom) en m3 (gas) en vind je het vervelend om ieder jaar over te stappen omdat je leverancier nu eenmaal belachelijk hoge prijsstijgingen doorvoert. Kies dan voor een variabel contract bij Vrijopnaam. Geen fratsen. 100% Nederlandse zon tegen altijd de scherpste prijs, en CO2 gecompenseerd gas.

En je draagt bij aan meer zon in NL!

Met zonnige groeten,
Bas
Bas Wijnen   |    |  15 juni 2017

Meer waardering voor online kledingwinkels

Reactie: Sfeer in de winkel/webshop... wat is dat voor een aspect om te vergelijken met elkaar?
Henk   |    |  14 juni 2017

Effectief vergaderen in de buitenlucht

Reactie: Vergaderlocaties zijn inderdaad erg belangrijk voor een effectieve en creatieve brainstorm sessie. Niet alleen de middelen zijn essentieel maar ook de sfeer
EBC Amsterdam   |    |  14 juni 2017

Meer waardering voor online kledingwinkels

Reactie: Ik denk dat de top 3 uit het GfK onderzoek er ondertussen volledig anders uit ziet.
Steven   |    |  14 juni 2017

Arbotips voor uw bedrijfsverhuizing

Reactie: Goed artikel. Berdijfsverhuizingen zijn vaak logistiek gezien erg lastig. Het wekt ook stress op voor de werknemers. Al is het vaak wel om naar een betere plek te gaan. Ik zal dit artikel zeker gebruiken bij een verhuizing van mijn bedrijf.
Nicolas   |    |  7 juni 2017

Verzoek tot uitstel einddatum beslissing bestemming pensioen in eigen beheer

Reactie: Waarom wisten de ondernemers het nog niet als de Wet al in 2016 door de Tweede Kamer werd aangenomen. Welke voorlichtingstaak zagen accountants en belastingadviseurs voor zichzelf in het afgelopen jaar. De vakliteratuur stond er vol mee. Nu ineens zielig doen door Aukje de Vries (VVD) MKB en ZZP is wel heel erg teleurstellend over de rol die zij bij de belangenbehartiging spelen. Wees blij dat de knoop eindelijk is doorgehakt en er wordt doorgepakt.

C.Dorlijn   |    |  7 juni 2017

Personeel is grootste dief

Reactie: Hoe is het met de ontvreemdingen door personeel ? :-)
Jules Schneiders   |    |  6 juni 2017

'Einde eenmanszaak in zicht'

Reactie: geen bv blijf gewoon eenmanszaak voordeel is je betaald je belasing direct...(rest is netto voorjezelf) heb er persoonlijk geen problemen mee dat de zefstandigen aftrek verdwijnt..is een makelijke oplossing voor gewoon 30% minder wit werken, en gewoon 30% zwart ...gaan ze vanzelf wel merken hoeveel dat gaat kosten aan belasting inkomsten...
westerveld totaal afbouw   |    |  29 mei 2017
8  9  10  11   ... 107
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
In 2011 lanceerde Eric Ries De Lean Startup, een revolutionair boek dat voor velen de nieuwe bijbel zou worden bij het starten of transformeren van bedrijven. Niet alleen werd zijn boek een wereldwijde bestseller, Ries reisde de wereld over om lezingen te geven en kleine en grote bedrijven te helpen met succesvol innoveren en groeien. Dit leverde hem nieuwe inzichten en oplossingen op van onschatbare waarde, die hij in 'De startup-methode' met ons deelt. Ries is verbonden aan de Harvard Business School en het gerenommeerde designbureau ideo.
Lees verderMeer boeken
BRISK-INDEX
Stijgers Dalers
Nutreco 47  3.9 %
Ballast neda 0.31  3.3 %
Nedap 50.2  2.9 %
TNT express 8.45  -9.5 %
USG people 17.2  -1.5 %
Corio 52.5  -1.1 %
Meer beurs