Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Reacties

Goede hygiene voorkomt ziektes en ongevallen

Reactie: Luchtverfrissing in de toiletruimtes is ook nog een toevoeging.
Frank - Berendsen veiligheidskleding   |    |  10 augustus 2017

Online facturen vaak de oorzaak van te laat betalen

Reactie: Zeer herkenbaar dit! Je moet letterlijk iedere dag keurig je mailbox legen wil je een beetje overzicht hebben. Het komt ook nog weleens voor dat een factuur in een spambox komt. Lekker handig. Mijn opa had altijd gewoon een stapel papieren op zijn bureau waar hij zich iedere dag doorheen werktte. Maarja goed, blijft natuurlijk wel je verantwoordelijkheid om gewoon netjes op tijd te betalen.
Robin   |    |  10 augustus 2017

Onopvallend opvallen: sponsoring, product-placement en originele relatiegeschenken

Reactie: Hoi Sander,

Artikel zet weer aan tot denken. Het blijft wel moeilijk om de juiste middelen en kanalen te kiezen om je naamsbekendheid onder de juiste mensen te vergroten. Het massale kennen we onderhand wel. Social is ook gewoon een must. Maar om je echt te onderscheiden en weer - ik durf het bijna niet te zeggen - ouderwets persoonlijk te kunnen zijn, moet je soms aan andere dingen denken. Ik bedank mijn klanten altijd met een cadeautje waar mijn logo op staat (waarde zo'n 5-20 euro afhankelijk van de klant). Dan hebben ze iets leuks dat ze echt kunnen gebruiken, en het snijdt niet gek veel in mijn marge. Iedereen blij.

Joep.
Joep   |    |  7 augustus 2017

Meer sollicitaties via mobiel in 2017

Reactie: Recruitment zal steeds meer de kant op gaan van (content)marketing. Zowel werkgevers als sollicitanten zouden meer met video kunnen doen. Zowel voor de vacatures met een leuk filmpje van het bedrijf als van de sollicitant.
Vacatures advocatuur   |    |  25 juli 2017

Meer sollicitaties via mobiel in 2017

Reactie: Uiteindelijk zal alles via apps en via netwerken & social media lopen zoals linkedin. De techiek gaat vooruit, de ''standaard'' cv 'zal nog even blijven maar met de volgende generatie zal deze ook verdwijnen.
Cv maker   |    |  24 juli 2017

Financiële administratie mkb’ers moet veel efficiënter

Reactie: interessant om te lezen. De administratie voor MKB is inderdaad vaak lastig en traag. Voor veel bedrijven is het daarom netto goedkoper om een bedrijf in dienst te nemen die de administratieve taken overneemt.
Nicolas   |    |  19 juli 2017

SEO Trends 2016 voor Ondernemers

Reactie: Social Media is inderdaad nog steeds geen rankingsignaal en zal er ook alleen n worden als Google Twitter overneemt. Anders krijgen ze hetzelfde liedje als een aantal jaren geleden waarbij Twitter ineens Google uitsluit...
Hans   |    |  18 juli 2017

Vijf eenvoudige tips die zorgen voor een constante cashflow

Reactie: Vooral het belang van duidelijke betalingsafspraken mag niet worden onderschat. Gebruik algemene voorwaarden met duidelijke regelingen ten aanzien van betaling, verzuim, opeisbaarheid, etc.
Lucien   |    |  17 juli 2017

Simpele tips om energie te besparen

Reactie: Energieleveranciers vergelijken kan u veel voordeel opleveren. Het vergelijken van alle energieleveranciers kan eenvoudig en onafhankelijk.
Energieleveranciers vergelijken   |    |  14 juli 2017

Zo wordt jouw nieuwe webshop wél een blijvertje

Reactie: Mooi artikel. Goed geschreven. En helemaal gelijk! Het runnen van een (succesvolle) webshop is zo makkelijk nog niet. En ik denk dat veel beginnende / omschakelende ondernemers zich daar nog vaak flink in vergissen.
Chris   |    |  11 juli 2017

Bedrijf starten – denk als een ondernemer

Reactie: En van de meest gemaakte fouten is dat beginnende ondernemers niet vanaf dag 1 hun administratie bijhouden. Op Appwiki lees je hoe jij een overzichtelijke administratie opzet, zodat je niet bij die 85 tot 95 procent hoort die stopt.
Steven Houkes   |    |  11 juli 2017

Sinterklaastrends 2016: traditionele cadeaus in een modern jasje

Reactie: Voor mijn zoon via een https://www.ps4-kopen.nl/ een PS4 Bundel gekozen en deze door sinterklaas laten geven. Hij is er super blij mee!
Richard   |    |  6 juli 2017

Mobiele ransomware: een groeiende dreiging

Reactie: Wat goed dat hier (veel) aandacht aan wordt besteed. Als reparateurs krijgen wij hier ook steeds vaker vragen over van onze klanten. Een telefoon kan niet alleen kapot gaan aan de buitenkant, maar ook via de achterdeur aan de binnenkant. Goede kennis en voorlichting is dan erg belangrijk.
Chris   |    |  5 juli 2017

Rittenregistratie: waar ligt de grens tussen zakelijk en prive

Reactie: Ik krijg een functie gerelateetde auto. Ik mag hiermee geen prive ritten rijden. Maar ik heb een lat relatie. Beide adressen bevinden zich in mijn werkregio echter liggen 140 km uit elkaar. Wat is hiernij mogelijk?
Fran   |    |  3 juli 2017
5  6  7  8   ... 105
ADVERTORIAL
Loopt het contract van een van u zwangere medewerkers binnenkort af maar wilt u haar het liefst in dienst houden? Bespreek samen jullie plannen om een goede samenwerking te behouden voor na de zwangerschap.
Bescherm uw data - infographic over informatiebeveiliging
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De veranderingen in de markt gaan almaar sneller en dieper, onder invloed van voortschrijdende digitalisering, complexer klantgedrag, nieuwe toetreders in het concurrentieveld en veranderende businessmodellen. De traditionele manieren van werken schieten steeds vaker tekort. Wie in de toekomst bestaansrecht wil hebben, moet daarom fundamenteel anders gaan denken. En daarvoor valt enorm veel te leren van succesvolle startups.
Lees verderMeer boeken
BRISK-INDEX
Brisk-index: 186.61 -0.43 %
Stijgers Dalers
Nedap 41.27  5.1 %
Nutreco 47  3.9 %
Ballast neda 0.31  3.3 %
Altice 8.1  -12.1 %
TNT express 8.45  -9.5 %
Air france - 10.98  -4 %
Meer beurs