Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Reacties

De kracht van fora voor bedrijven

Reactie: Vooral het laatste stuk, betreft leren van elkaar, is natuurlijk erg belangrijk. Dat is dan ook de reden dat er forums bestaan.

Naast forums zijn er ook zogeheten 'mastermind'-groepen. Mensen vanuit verschillende branches, met verschillende skills, die elkaar ondersteunen. Ook dit kan interessant zijn voor ondernemers!
Klaas Koopman   |    |  9 september 2017

De IT’er kan naar huis (soms dan)

Reactie: Tegenwoordig gaat toch alles via de cloud en kan je bij een storing gewoon de desbetreffende aanbieder contacteren.
Internet en TV   |    |  9 september 2017

De kracht van fora voor bedrijven

Reactie: Veel bedrijven zien fora nog over het hoofd, maar toch durven wel steeds meer de stap te nemen om er gebruik van te gaan maken.
Daniel   |    |  8 september 2017

Van eenmanszaak naar BV? Drie redenen waarom

Reactie: Voor het omzetten van een eenmanszaak naar BV kijk ook eens op www.uniforce.nl, als u ook gebruik wilt maken van sociale zekerheid.
Josefien Koot   |    |  5 september 2017

Tips om de warmte uit uw kantoor te verdrijven

Reactie: Denk ook aan goede zonwering voor kantoren.
M+N projecten   |    |  4 september 2017

82 kantoorinrichting tips voor een positieve en productieve werksfeer

Reactie: Goede tips! Zonwering heeft inderdaad veel invloed op de productiviteit.
M+N projecten   |    |  4 september 2017

Kantorenmarkt vond in 2016 weg omhoog

Reactie: Ook krijgen kantoren een steeds betere energielabel. Goede ontwikkeling!
M+N projecten   |    |  4 september 2017

Tips voor een functionele kantoorinrichting

Reactie: Het meest duurzame zonwering helpt je het lichtinval te beperken.
M+N projecten   |    |  4 september 2017

De IT’er kan naar huis (soms dan)

Reactie: misschien eerst eens een cursus Nederlands volgen voor dit soort publicaties geschreven en gepubliceerd worden?
Maar één voorbeeld van een onzin-zin: Het voordele hiervan is de mogelijke kostenbesparing en weinig overheid
Jos   |    |  28 augustus 2017

Heb ik als zzp’er nog wel een boekhouder nodig?

Reactie: Ik ben het met Erwin eens. Echter deel ik de mening wanneer je een starter bent, en misschien nog geen heel groot inkomen hebt dat je tot die tijd zelf je boekhouden regelt.
hans   |    |  25 augustus 2017

Vijf tips voor uw nalatenschap als ondernemer

Reactie: Houd hierbij ook goed rekening watvoor verzekering je afsluit. Zo zijn er verschillende soorten uitvaartverzekeringen. Bijvoorbeeld: kapitaal- of naturaverzekering.
Het is verschil van deze verzekeringen is van belang. Bij het sterfgeval wordt er bij een naturaverzekering geen geldbedrag uitgekeerd, maar wordt de begrafenis geregeld. Bij een kapitaalverzekering heeft u meer vrijheid in de invulling van de begrafenis. Verdiept u hier zich ook zeker in!
Uitvaartverzekering   |    |  23 augustus 2017

Grootste zorg ondernemer: tijdgebrek

Reactie: Ben door het onderzoek van Amersfoorte wel verder gekomen. Ben benieuwd hoe dit zal ontwikkelen. Ook zijn het vergelijken van de zorgverzekeringen een goed idee.
Zorgverzekering vergelijken   |    |  22 augustus 2017

Kredietwaardigheid checken in negen stappen

Reactie: Goede tips!

Als ik nog een aanvulling mag maken:

Uit het kadaster kan ook blijken van beslagen: zowel conservatoire beslagen als executoriale beslagen. Dit is uiteraard ook relevant omdat dan bekend is of er meerdere kapers op de kust zijn.
Verhaalsonderzoeken.nl   |    |  22 augustus 2017

Van eenmanszaak naar BV? Drie redenen waarom

Reactie: Ik zou onder punt 1 wel toevoegen: tenzij er sprake is van onbehoorlijk bestuur'' Dan ben je alsnog aansprakelijk.

J.Welzen
4webcom.com
John   |    |  18 augustus 2017
5  6  7  8   ... 106
ADVERTORIAL
Loopt het contract van een van u zwangere medewerkers binnenkort af maar wilt u haar het liefst in dienst houden? Bespreek samen jullie plannen om een goede samenwerking te behouden voor na de zwangerschap.
Data Recovery Nederland haalt voor klant 115 bitcoins terug
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Maandagmorgen staat alles op z’n kop! is een no-nonsense managementboek dat je helpt concrete stappen te zetten om je marktkracht te vergroten. Een verademing na al die hypes over Agile, Scrum en Holacracy. Een down-to-earth boek waarmee je als ondernemer bereikt wat je wilt bereiken. Want het is niet zo moeilijk als de goeroes je willen laten geloven: ‘Het geheim zit in jouw besluit om maandagmorgen direct aan de slag te gaan’.
Lees verderMeer boeken
BRISK-INDEX
Stijgers Dalers
Doc data 1.78  87.4 %
Altice 10.44  10.5 %
Value8 5.44  5 %
TNT express 8.45  -9.5 %
Groothandels 49.3  -3.3 %
Brill kon 34.6  -1.7 %
Meer beurs