Ondernemen met de beste ondersteuning

Nieuws

Tweede editie MKB IDEE verkiezing in teken van groei

20 april 2015 - MKB-Nederland en KPN gaan op zoek naar de ondernemer die op de meest inspirerende manier groei realiseert met de inzet van ICT.

De aftrap voor de tweede editie van deze MKB IDEE Verkiezing is vorige week gegeven door Leendert-Jan Visser, directeur MKB-Nederland, en Louis Rustenhoven, directeur Marketing en Sales KPN Zakelijke Markt, tijdens de Week van de Ondernemer in Utrecht.

Deelname
Deelname aan de MKB IDEE Verkiezing staat open voor alle bedrijven met twee tot 150 medewerkers die nieuwe en bestaande ICT-toepassingen inzetten om te groeien; bijvoorbeeld groei in omzet, in klanttevredenheid, efficiency of productiviteit. "ICT biedt ongekende mogelijkheden om te groeien," zegt Leendert-Jan Visser van MKB-Nederland. "ICT stelt ook kleine bedrijven bijvoorbeeld in staat om een wereldspeler te worden. We zijn op zoek naar bedrijven die met behulp van ICT een flinke stap voorwaarts hebben gezet, op welk terrein van hun bedrijfsvoering dan ook."

Internet of Things
"De steeds verdergaande digitalisering biedt een explosie aan mogelijkheden, met name op het gebied van Internet of Things, cloud en big data," stelt Louis Rustenhoven van KPN. "Doel van deze verkiezing is om ondernemers in die ontwikkelingen mee te nemen, en hen te inspireren om hier zelf verder mee aan de slag te gaan.

Verkiezing
Ondernemers kunnen zich voor MKB IDEE Verkiezing aanmelden via de website www.mkbideeverkiezing.nl. Uit alle inzendingen worden de meest inspirerende geselecteerd. Via artikelen en interviews op de website wordt in kaart gebracht hoe deze ondernemers ICT in hun bedrijf hebben toegepast en hoe zij daarmee groei hebben gerealiseerd. Zo willen MKB-Nederland en KPN ook andere bedrijven inspireren en ideeën laten opdoen. Elk kwartaal worden drie bedrijven genomineerd. Aan het eind van het jaar wordt uit de beste drie een winnaar verkozen door een deskundige jury. De winnaar krijgt onder andere publiciteit ter waarde van 12.500 euro in de vorm van een eigen kenniscampagne rond het thema groei met behulp van ICT.

Doorsturen  |  Reageer  |  Nieuwsbrief

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Reageren

http://
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.