Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Nieuws
29 februari 2012
 

Flexibel werken kan nu op het station

 
 

Bedrijven hebben een toenemende behoefte aan flexibele kantoorhuisvesting en zoeken daarbij vooral naar duurzame oplossingen voor vervoer en huisvesting. Daarnaast wordt Nederland steeds drukker, de verkeerswegen slibben dicht en economische knooppunten zijn steeds minder bereikbaar.


Deze ontwikkelingen leidden tot de eerste Regus | NS station2station vestiging op station Amersfoort. Een nieuw concept waarbij NS en Regus samen flexibele werkplekken op of nabij het station bieden. 

Werkplekken
Het komende jaar zullen op elf stations vestigingen openen: onder andere op de intercity stations Haarlem, Leiden, Maastricht, ‘s-Hertogenbosch, en Den Haag. De stations waar Regus | NS station2station gevestigd wordt, liggen in het centrum van de stad in levendige omgevingen. In de  vestigingen hebben bedrijven beschikking over onder andere: businesslounges met gratis wifi, vergaderruimtes met videoconferencing faciliteiten en werkplekken.

 
Doorsturen »  Reageer »  Nieuwsbrief »  

 

Gerelateerde nieuwsitems

 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Je hebt vast al gemerkt dat:
- de technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft.
- het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren.
- een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven:
- je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.
Lees verderMeer boeken