Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Nieuws
25 januari 2012
 

Jan-Willem Rietveld is nieuwe chef-kok Kasteel de Wittenburg

 
 

Jan-Willem Rietveld is de nieuwe chef-kok van Kasteel de Wittenburg in Wassenaar. In zijn nieuwe functie is Rietveld tevens 'culinair ambassadeur' van het Kasteel. Een Frans klassieke kookstijl, puur vakmanschap en eerlijke ingrediënten typeren de nieuwe chef-kok die hier de laatste elf jaar als sous-chef werkzaam was.

Een van de grondwetten van Rietveld is dat niets onmogelijk is, en dat de culinaire wensen van de gast bepalend zijn. 

Culinair visitekaartje

Als chef-kok is dan ook geen dag hetzelfde in de keukens van Kasteel de Wittenburg. Van high-tea en receptie tot een sitting dinner voor 250 personen. Een bruidstaart maken blijft favoriet bij de chef-kok. "Dat is het ultieme maatwerk, en vraagt om precisie, maatwerk en betrokkenheid." 

Top Chef 2011

Kasteel de Wittenburg is steeds populairder als locatie voor niet alleen bedrijfsevenementen maar tevens voor concerten, bruiloften en als TV locatie. Vers in het geheugen van Jan-Willem liggen de opnames van Top Chef 2011, waarbij Robert Kranenborg en Julius Jaspers regelmatig in de keukens aan het werk waren.

 
Doorsturen »  Reageer »  Nieuwsbrief »  

 

Gerelateerde nieuwsitems

 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Je hebt vast al gemerkt dat:
- de technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft.
- het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren.
- een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven:
- je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.
Lees verderMeer boeken