In deze derde geheel bijgewerkte editie (2013) van van de populaire uitgave Scoren met Google Analytics leert u stap voor stap alles wat u moet weten over dit populaire online meetprogramma. Aan de hand van overzichtelijke schermvoorbeelden zet u in een snel tempo uw Google Analytics op voor uw website of online winkel.
Ook leert u wat u kunt meten en hoe u de resultaten kunt weergeven in duidelijke rapportages. Tevens krijgt u beknopte tips en trucs die u helpen om meer uit Google Analytics te halen en bekende problemen eenvoudig op te lossen.
Een greep uit de inhoud
- Voorbereiding en aanmaken account
- Instellen van profielen, filters en trechters
- Opstellen van rapportages
- Gebruik van de Dashboard
- Verkeersbronnen
- Inhoud en doelconversie
- E-commerce en advertenties
- Meten als geïntegreerd bedrijfsproces
- Multi-channel trechters
- Informatiegebeurtenissen
- Relatie met AdWords
- Valkuilen, tips en trucs
Het is van belang om als bedrijf met innovatieve ideeën te komen en nieuwe businessmodellen te creëren om bij te blijven in de markt en niet het onderspit te delven.