Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Brisk Index
29 december 2017

SnowWorld gaat surfparadijs bouwen

(ABM FN-Dow Jones) SnowWorld wil naast zijn overdekte skihal in Zoetermeer een faciliteit voor surfers bouwen. Dit bevestigde een woordvoerder van SnowWorld vrijdag voorbeurs tegen ABM Financial News. "Als het zover is gaan we kijken hoe dit project te financieren", zei de zegsman in reactie op de vraag wie dit gaat financieren: CEO Koos Hendriks van SnowWorld, de Belgische miljardair Marc Coucke of SnowWorld zelf? "Het project is een SnowWorld project", aldus de woordvoerder. "Het gaat om een project naar Amerikaans voorbeeld", zei CEO Koos Hendriks tegen dagblad AD. "Je moet je een groot, 50 meter breed bad voorstellen, waar kunstmatig golven worden gecreëerd", aldus de bestuurder. "Voordat de eerste golven door het bad klotsen is het op z'n vroegst 2019", voegde hij toe. Alychlo, dat wordt gecontroleerd door de Belgische miljardair Marc Coucke, heeft op dit moment een openbaar bod uitstaan op alle aandelen SnowWorld van 9,50 euro per stuk. Hiertoe was het investeringsvehikel verplicht nadat het meer dan 30 procent van de aandelen SnowWorld in bezit kreeg. Inmiddels heeft Alychlo circa 70 procent van de aandelen SnowWorld in bezit. Het aandeel noteerde vrijdag vlak op 9,50 euro.

Bron: ABM Financial News
 
Doorsturen »  Reageer »  
 

 
 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Je hebt vast al gemerkt dat:
- de technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft.
- het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren.
- een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven:
- je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.
Lees verderMeer boeken