Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Brisk Index
27 december 2017

Groei uitzenduren stabiel volgens ABU

(ABM FN-Dow Jones) Het aantal gewerkte uitzenduren in de Nederlandse uitzendsector is in week 45 tot en met 48 van dit jaar even hard gestegen als in de voorgaande periode, evenals de omzet. Dit bleek woensdag uit cijfers van brancheorganisatie ABU. In periode 12 van dit jaar namen de uitzenduren met 6 procent toe en steeg de omzet met 8 procent ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Een periode eerder waren dit  stijgingen van respectievelijk 6 en 7 procent. De groei vond net als in de voorgaande maand vooral plaats in de industriële sector, waar het aantal uren met 11 procent steeg en de omzet met 15 procent toenam. De technische sector telde 8 procent meer uitzenduren en de omzet steeg met 9 procent. In de administratieve sector was er een daling van 2 procent in het aantal uren en een afname van 3 procent in de omzet. Omdat periode 12 net zoveel werkbare dagen telde als dezelfde periode vorig jaar, is er geen correctie toegepast.

Bron: ABM Financial News
 
Doorsturen »  Reageer »  
 

 
 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Je hebt vast al gemerkt dat:
- de technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft.
- het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren.
- een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven:
- je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.
Lees verderMeer boeken