Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Brisk Index
20 december 2017

Beursblik: HSBC blijft geloven in Altice

(ABM FN-Dow Jones) HSBC heeft woensdag het koopadvies op Altice herhaald, met een koersdoel van 20,00 euro. Na een koersstijging van 24 procent na een dieptepunt op 30 november, "kan de vertrouwenscrisis wel eens achter de rug zijn", schreven de analisten van HSBC. Belangrijkste voor Altice in 2018 is volgens de analisten om niet-kern activiteiten af te stoten en de klanttevredenheid bij het Franse SFR te verhogen. De Franse kabelaar heeft al wat desinvesteringen aangekondigd, die gezien de schuld van meer dan 50 miljard euro wellicht niet heel veel zoden aan de dijk lijken te zetten, "maar ze tonen wel de toewijding van het bedrijf".  Ook wees HSBC op de aankondiging van SFR om in buitengebieden in Frankrijk niet langer glasvezel te gaan aanleggen zonder de steun van de Franse overheid. "Een positieve stap", aldus HSBC. Het aandeel Altice handelde woensdag een half procent lager op 8,19 euro.

Bron: ABM Financial News
 
Doorsturen »  Reageer »  
 

 
 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Je hebt vast al gemerkt dat:
- de technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft.
- het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren.
- een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven:
- je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.
Lees verderMeer boeken