Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Autonieuws
1 maart 2012

Nog meer maatwerk voor Bentley Mulsanne

In termen van luxe zijn ze bij Bentley gewend buiten de hokjes te denken. Dat zij verder gaan waar anderen stilstaan wordt nog maar eens benadrukt met nieuw maatwerk voor de Mulsanne.

Ze zeggen wel eens: "In een Rolls-Royce laat je je rijden, een Bentley rij je zelf." Mocht Bentley zelf achter deze uitspraak staan, dan maken ze het zichzelf wel erg moeilijk. Op de afgelopen IAA toonden ze alvast een voorproefje in de vorm van de Mulsanne Executive Interior Concept en nu is het vergaande maatwerk voor Bentley’s vlaggenschip dan ook daadwerkelijk opgenomen in de prijslijsten van de toplimousine.



Theatraal
Het hoogst exclusief verkrijgbare interieur staat bijna volledig in het teken van multimedia, maar dan op een manier in een auto verwerkt zoals eigenlijk alleen ‘ateliers’ als Bentley dat kunnen. De filmische voorstellingen die er in dit interieur getoond kunnen worden zijn al evenzo theatraal als het mogelijke materiaal op het DVD of Bluray-schijfje. Het oog voor detail is ronduit verbluffend, of dat nu gaat om de integratie van de 15.6 inch LED-schermen, de acht inch displays in de hoofdsteunen of de opklaptafeltjes met daarin een Apple Macbook Air of iPad, dit is toonaangevend vakmanschap. In totaal stoppen de ambachtlieden van Bentley maar liefst 170 uur arbeid in het Executive Interior. En daarop mag best gedronken worden.



Wie schrijft die blijft
Een steeds vaker voorkomende afwerking en nu te bestellen op de Mulsanne is houtfineer in de stijl van het dek van een luxejacht. Klanten die hier niet gecharmeerd van zijn kunnen hiervan uiteraard afwijken. En hoe meegaand Bentley ook met de tijd is, volledig afstappen van het klassieke principes zullen ze nooit. Een terugkerende en aanhoudend populaire accessoire is de Bentley Tibaldi-pen, misschien wel de meest fraai verwerkte gadgets in het Mulsanne Executive Interior.

Kijk voor meer autonieuws en rij-impressies op www.autowereld.com

 
Doorsturen »  Reageer »  Nieuwsbrief »  

 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
BOEKENNIEUWS
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Je hebt vast al gemerkt dat:
- de technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft.
- het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren.
- een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven:
- je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.
Lees verderMeer boeken