Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Autonieuws
5 december 2017

Topklasse SUV van Lexus in Detroit

De LA Auto Show is nog niet eens afgelopen of Lexus blikt al vooruit op de volgende invloedrijke tentoonstelling. Op de NAIAS in Detroit, medio januari, is het Japanse luxemerk voornemens een nieuwe topklasse SUV uit de hoge hoed te toveren.

Zinspeelt Lexus hier op een rivaal voor de Audi Q8, BMW X7 en Mercedes GLS? De Japanners willen er nog niet al te veel woorden aan spenderen, behalve dat het hier gaat om een 'ongelimiteerde crossover'. Bovendien geeft de zogeheten LF-1 Concept een preview van Lexus' volgende designtaal.

Trendvolger
Om alvast een plaagstootje uit te delen heeft Lexus een teaser de wereld in geslingerd die de achterzijde van de LF-1 toont. Opvallend detail daaraan is het doorlopende achterlicht, een nieuwe designtrend in autoland. Ook het typisch wulpse lijnenspel dat menig Lexus de laatste jaren siert lijkt weer aan de orde te zijn. En zien we daar nu een (stukje van een) sterk aflopende daklijn? De Detroit Auto Show vindt plaats van 13 tot en met 28 januari.Kijk voor meer autonieuws en rij-impressies op Kijk voor meer autonieuws en rij-impressies op www.autowereld.com.

 
Doorsturen »  Reageer »  Nieuwsbrief »  

 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Je hebt vast al gemerkt dat:
- de technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft.
- het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren.
- een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven:
- je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.
Lees verderMeer boeken