Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Webloggers
 
 
 
Weblog's van
Door: , 15 november 2015

Drie handvatten om uw klantrelatie gezond te houden

Hoe trouw uw klanten ook zijn, liefde is niet voor eeuwig, schreef ik in mijn vorige blog. Daarin besprak ik allerlei symptomen die duiden op een slechte relatie. Maar relaties hoeven niet altijd te stranden, u brengt ook weleens een goedmaakboeketje mee.
 
Hieronder staan een aantal tips die kunnen helpen om uw relatie met klanten gezond te houden.
 
Lees verder »
Door: , 04 november 2015

Vier tekenen dat uw klant vreemd gaat

Hoe trouw uw klanten ook zijn, liefde is niet voor eeuwig. Een op de drie huwelijken strandt en ook aan relaties met uw klanten moet u blijven werken omdat ze anders uit uw handen glippen. Zeker met de digitalisering en de transparantie die hierdoor is ontstaan, is overstappen naar een ander een fluitje van een cent. Ook al is uw systeem geïntegreerd met dat van uw klant, dan nog hoeft de liefde niet voor eeuwig te zijn.

Hoe herkent u dat uw klant een ander ziet?
 
Lees verder »
1  
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De scheidslijn tussen succes en ellende is dun als je jouw devil inside niet onder ogen komt. Dan saboteer je jezelf en anderen, met grote gevolgen voor jou, je familie, je vrienden en de mensen aan wie je wellicht leiding geeft. Het beoefenen van introspectie is dan ook de belangrijkste vaardigheid die wij in ons leven kunnen inzetten.
Lees verderMeer boeken