Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Doorsturen

Europeanen vinden autobezit belangrijker geworden

Als gevolg van de crisis is voor 57 procent van de Nederlanders het bezit van een eigen auto nog belangrijker geworden. Dit blijkt uit onderzoek van AutoScout24 naar het autokoopgedrag van consumenten in Europa. In Duitsland, Italië, Oostenrijk en België liggen deze percentages nog hoger; gemiddeld 65 procent van de Europeanen vindt dit. Door 74 procent van de Europeanen wordt het openbaar vervoer dan ook vermeden; vooral Italianen (84 procent) en Belgen (82 procent) maken hier momenteel zo min mogelijk gebruik van.
 

Vertel een vriend over bovenstaande artikel.

Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
 
De kracht van een kerstpakket
Steeds meer bedrijven kiezen er voor om hun personeel met een mooi gebaar te bedanken voor hun inzet.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Gegarandeerd meer klanten, dat is een stevige uitspraak! Na het lezen van dit boek weet je dat het kan. Ontdek hoe je jezelf op de kaart zet en met no budgetmarketing razendsnel groeit.
Lees verderMeer boeken