Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Doorsturen

Mkb'er denkt geen interessant doelwit te zijn voor cyberaanvallen

Meer dan de helft van de mkb’ers (53 procent) denkt dat zijn onderneming geen interessant doelwit is voor digitale dreigingen. Dat blijkt uit onderzoek van Allianz in samenwerking met Ipsos. Dit terwijl 22 procent van het mkb het afgelopen jaar het doelwit was van cyberaanvallen, waarvan 41 procent zelfs meerdere keren.
 

Vertel een vriend over bovenstaande artikel.

Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
 
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De scheidslijn tussen succes en ellende is dun als je jouw devil inside niet onder ogen komt. Dan saboteer je jezelf en anderen, met grote gevolgen voor jou, je familie, je vrienden en de mensen aan wie je wellicht leiding geeft. Het beoefenen van introspectie is dan ook de belangrijkste vaardigheid die wij in ons leven kunnen inzetten.
Lees verderMeer boeken