Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Doorsturen

Flinke kloof tussen de perceptie van bedrijven en klanten ten aanzien van klantenservice

Volgens Het onderzoek ‘The good, the bad, and the ugly: 2019 wereldwijd inzicht in klantenservice’  van Pegasystems Inc. overschatten bedrijven de kwaliteit van hun klantenservice en staan zij niet goed in contact met hun klanten.
 

Vertel een vriend over bovenstaande artikel.

Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
 
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Je product? Je klanten? Jij, als briljante ondernemer? Hou toch op: het zijn je medewerkers die het groeisucces van je bedrijf maken of breken. En daarom is ‘personeel’ geen agenda-moetje dat je er even bij doet. Nee, je moet je mensen koesteren. Zorgen dat ze zich met plezier inzetten voor de missie van je onderneming en alles krijgen om optimaal te kunnen samenwerken.
Lees verderMeer boeken