Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Doorsturen

Ondernemer in nood vraagt pas hulp als water aan lippen staat

Voor ondernemers in nood geldt schaamte en het stigma rond falen dubbel, omdat problemen bespreekbaar maken direct gevolgen heeft voor samenwerken en zakendoen. Daarnaast zit het in de aard van ondernemers om te verwachten dat het morgen beter zal gaan. Als ze eerder aan de bel trekken bij problemen en het beter bekend is waar ze daarmee terecht kunnen, kan grotere schade worden voorkomen.
 

Vertel een vriend over bovenstaande artikel.

Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
 
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Je product? Je klanten? Jij, als briljante ondernemer? Hou toch op: het zijn je medewerkers die het groeisucces van je bedrijf maken of breken. En daarom is ‘personeel’ geen agenda-moetje dat je er even bij doet. Nee, je moet je mensen koesteren. Zorgen dat ze zich met plezier inzetten voor de missie van je onderneming en alles krijgen om optimaal te kunnen samenwerken.
Lees verderMeer boeken