Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Doorsturen

Retailmedewerker denkt betere klantenservice te kunnen bieden met tablets

Zebra Technologies Corporation heeft de resultaten van zijn twaalfde jaarlijkse Global Shopper studie onthuld. Hierin zijn de gedragingen, meningen en verwachtingen van klanten, retail medewerkers en besluitvormers geanalyseerd.
 

Vertel een vriend over bovenstaande artikel.

Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
 
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Je product? Je klanten? Jij, als briljante ondernemer? Hou toch op: het zijn je medewerkers die het groeisucces van je bedrijf maken of breken. En daarom is ‘personeel’ geen agenda-moetje dat je er even bij doet. Nee, je moet je mensen koesteren. Zorgen dat ze zich met plezier inzetten voor de missie van je onderneming en alles krijgen om optimaal te kunnen samenwerken.
Lees verderMeer boeken