Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Doorsturen

Klanten zijn op zoek naar beleving in kledingwinkels

Dat winkelen om beleving draait, is inmiddels een geaccepteerd gegeven. Verschillende wetenschappelijke onderzoeken bevestigen dit. Maar hoe kan dit concept tot leven worden gebracht in een winkel? Rens Drost, off- en online marketing manager bij Only for Men geeft antwoord: “Wees spraakmakend in alles wat u doet. Mond-tot-mondreclame is nog steeds heel belangrijk voor retailers.”
 

Vertel een vriend over bovenstaande artikel.

Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
 
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Zou het niet fascinerend zijn als je kon tijdreizen om een kijkje te nemen in de toekomst? Jammer genoeg is dat alleen in sciencefiction mogelijk. En de toekomst laat zich helaas niet voorspellen, hoewel we hebben afgesproken dat weermannen mogen doen alsof.
Lees verderMeer boeken