Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Reacties

Brexit en de privacywetgeving: hoe verder?

Reactie: Wat ik mij vooral afvraag is hoe het zal gaan met leveranciers die uit de Brexit landen komen? Kunnen wij daar nog steeds met hetzelfde gemak en ook prijs spullen inkopen.
Frank Wouters   |    |  9 april 2019

Vijf tips voor het klaar maken van uw vakantiehuisje voor de verhuur

Reactie: Ik ga ook mijn huis in Zuid Spanje verhuren. Wat ik wel heb gemerkt is dat de inventaris als keukengerei voor gasten uit verschillende landen ook verschillend is. Houdt hier dus rekening mee en vraag regelmatig aan je gasten wat ze hier van vonden. Bijvoorbeeld het maken van koffie doen ze in elk land verschillend.
Roog Franken   |    |  9 april 2019

Ondernemers laten geld liggen door btw op mobiliteitskosten niet terug te vragen

Reactie: Onwetendheid van ondernemers. Verstandig is om in dit soort gevallen een boekhouder in te schakelen zodat je als ondernemer geen geld laat liggen.
Boekhoude ZZP   |    |  8 april 2019

E-factureren kan CO2-uitstoot met meer dan 30 procent reduceren

Reactie: Ik dacht zelf dat printen, distributie en papierproductie een grotere invloed hierop zouden hebben. Zo leer je toch weer wat :-)
Ragna   |    |  3 april 2019

Digitieners shoppen het meest online

Reactie: @Koen ze worden vanzelf oud genoeg om in je doelgroep te vallen.
Ragna   |    |  3 april 2019

E-commerce: hoe trekt u nieuwe klanten aan?

Reactie: Voornamelijk zou ik de focus op SEO leggen, iets meer geduld nodig, maar op termijn vaak voordeliger.
Storytelling   |    |  2 april 2019

MKB blijft moeite houden met search automation

Reactie: Bedankt voor het delen!
SDIM online marketing   |    |  2 april 2019

Een bedrijfsnaam bedenken kan nog best lastig zijn

Reactie: Nee hoeft inderdaad niet! Je kan er ook inderdaad voor kiezen om een merknaam te beginnen zodat je zelf waarde creeert
Karin   |    |  2 april 2019

E-commerce: hoe trekt u nieuwe klanten aan?

Reactie: Ik mis in dit artikel eigenlijk de meest voor de handliggende methode en eentje die ik zelf het meeste zie bij klanten, namelijk Google AdWords / Shopping. Uiteraard betaal je hier per klik maar dit is de snelste manier om aan je bezoekers te komen, en als je een goed converterende website hebt kan dit de makkelijkste manier om orders binnen te krijgen. SEO is echt wel nog wat pittiger en is meer een marathon, SEA is een sprint.
Home   |    |  29 maart 2019

Logo design trends in 2019

Reactie: Voor onze nieuwe website hebben wij het design voor ons logo enigszins aangepast, zodat het beter in het algehele design past. Als ondernemer/bedrijf moet je niet bang zijn om het enigszins aan te passen aan de 'moderne'tijd.
Jaq   |    |  27 maart 2019

Gelijkwaardige bedrijfscultuur is multiplier voor innovatie

Reactie: Door gevarieerde werknemers zullen er gevarieerde oplossingen worden voorgedragen. Zeker als ze zichzelf gelijk voelen met andere.
Jasper   |    |  25 maart 2019

Werkgevers licht positief over werkgelegenheid

Reactie: Het doet me altijd goed dat de werkgelegenheid groeit. Langdurig werkeloos thuis zitten is nooit leuk.
Rick   |    |  25 maart 2019

Het juiste type smartphone draagt bij aan een succesvolle onderneming

Reactie: Voor je gegevens veilig te houden is het toch wel belangrijk dat je goede beveiliging hebt op je telefoon. Natuurlijk moeten je werknemers deze dan ook goed toepassen.
Harm   |    |  25 maart 2019

Meer dan de helft van facturen te laat betaald

Reactie: Talloze zzpí ers kampen ermee. Debiteuren die laat, te laat of soms helemaal niet betalen.

Als pleister op de wonde mag hij wel de BTW weer terugvorderen. In het verleden moest u een verzoek indienen bij de Belastingdienst.


Sinds 2018 hoeft dat niet meer.

Na een jaar wachten mag u de afgedragen btw over deze vordering kunt terugvragen in uw reguliere btw-aangifte.
.peter zzpboekhouding.   |    |  24 maart 2019
8  9  10  11   ... 132
Smart IM vindt groeipartner in Capital A
Smart IM, toonaangevend online marketingbureau, kondigt nieuwe aandeelhouders aan. Capital A verkrijgt meerderheidsbelang. Smart IM ziet deze ontwikkeling als startschot voor een nieuwe groeifase.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Je product? Je klanten? Jij, als briljante ondernemer? Hou toch op: het zijn je medewerkers die het groeisucces van je bedrijf maken of breken. En daarom is ‘personeel’ geen agenda-moetje dat je er even bij doet. Nee, je moet je mensen koesteren. Zorgen dat ze zich met plezier inzetten voor de missie van je onderneming en alles krijgen om optimaal te kunnen samenwerken.
Lees verderMeer boeken