Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Reacties

Grote moeite om mensen voor bouwsector te strikken

Reactie: Tuurlijk, deze sector blijft hard gaan!
kamagrakopen.nl   |    |  22 november 2019

Tips bij het kiezen van een boekhoudpakket

Reactie: Yeah, e-Boekhouden is top. Het kost maandelijks een klein bedrag, maar weegt niet op tegen de kosten van een boekhouder. Het grote pre vind ik de gebruikersvriendelijkheid.
Ludo   |    |  21 november 2019

Lease-auto niet populair bij ondernemers

Reactie: De leasemarkt is aan het veranderen. Ook ondernemers hebben het leasen ontdekt. Het percentage ligt nu rond de 15% volgens Athlon. Toch is het niet hoog. Het heeft ook te maken over onwetendheid over autolease dat ondernemers terughoudend zijn.
Maar young timer is altijd goedkoper dan nieuw.
Ludo   |    |  21 november 2019

Tips bij het kiezen van een boekhoudpakket

Reactie: Hoi, Ik ben boekhouder/financieel controller en ik raad mijn (kleine) klantjes ook E-boekhouden aan. Met E-boekhouden kunnen ze precies zien wat ik voor ze doe/gedaan heb en ik leer ze hoe ze documenten kunnen uploaden en zelf gegevens kunnen bekijken, zoals openstaande posten bijv. Het is een prima pakket en voor een kleine ondernemer heel goed betaalbaar!
Yolanda Bultena   |    |  14 november 2019

Kwart ondernemers heeft moeite financiers te overtuigen

Reactie: Is het echt zo verrassend dat het grotere ondernemers minder goed lukt financiers te overtuigen?
Ik gok dat het niet geldt voor hele grote ondernemers, maar ik vraag me af of een onderneming met 20 man in dienst zoveel veiliger is om in te investeren dan in een onderneming met 6 mensen.
En dat zal om grotere bedragen gaan ook.
Mike   |    |  13 november 2019

Kwart ondernemers heeft moeite financiers te overtuigen

Reactie: Een adviseur inschakelen op financieel gebied is zeker aan te raden. Zolang de kosten hiervoor lager zijn dan de opbrengst. Al is dit natuurlijk niet altijd te voorzien.
Michel Bakkenes   |    |  7 november 2019

Tips bij het kiezen van een boekhoudpakket

Reactie: Ken e-boekhouden. Ben er blij mee.
Bart Meijer   |    |  5 november 2019

Grote moeite om mensen voor bouwsector te strikken

Reactie: Is dit nog wel nodig met de ''stikstofcrisis''?
Robert Jan de Bruin   |    |  31 oktober 2019

Helft MKB’ers heeft geen tijd om te digitaliseren

Reactie: Ik denk dat niet alleen administratie maar ook communicatie belangrijk is om te digitaliseren. De middelen hiervoor zijn technisch op een goed niveau nu.
Olivier   |    |  31 oktober 2019

Nederlander bespaart vooral in de winkel

Reactie: Ook online regent het kortingsacties. Korting werkt gewoon zeer aanstekelijk in Nederland en dan vooral de kortingscodes. Dat voelt extra bijzonder. Jij hebt een korting in handen die een ander niet zomaar kan krijgen. De koop is dan ook snel gedaan.
deurmat met korting   |    |  29 oktober 2019

Ontdek of de nieuwe kleineondernemersregeling (KOR) iets voor u is

Reactie: Hoi

Cruciaal is dus heb je zakelijke of particuliere klanten en wat zijn de prijsafspraken. Particuliere klanten met een prijsafspraak, houden dezelfde prijs. Meer opbrengst euro 18,90.
Rob Perfors   |    |  27 oktober 2019

Vijf online marketing tips voor de feestdagen

Reactie: Mooi artikel, ook dit jaar zeker bruikbaar.

El Cheapo
www.elcheapomarketing.nl
Jordi   |    |  25 oktober 2019

Belastingdienst krijgt inzage in uitvaartverzekering

Reactie: Nou, ik zou eerst vergelijken hoor.
Piet   |    |  23 oktober 2019

Zakelijke auto leasen of kopen?

Reactie: Ik denk dat in de huidige tijd de conclusie van het artikel anders geschreven kan worden. Geldt in ieder geval zeker voor private lease, zakelijk lease misschien nog niet. Maar door de grote opkomst, zijn de kosten flink naar beneden gebracht. Leasen is nu vaak wel goedkoper dan zelf een nieuwe auto aanschaffen. Wel altijd natuurlijk zelf onderzoek blijven doen.
Privatelease aanbod   |    |  23 oktober 2019
5  6  7  8   ... 137
Sportende werknemers verzuimen gemiddeld 6 dagen per jaar minder
Een onderneming is gebaat bij ondernemers die optimaal presteren. Dat betekent onder andere dat het verzuim door ziekte of andere ongemakken zoveel als mogelijk moet worden teruggebracht.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
We kiezen het spel niet. We bepalen de regels niet. Maar we kiezen wel hoe we spelen.
Simon Sinek bereikte miljoenen lezers met zijn bestseller ‘Begin met het Waarom’, nu is er de langverwachte opvolger 'Het oneindige spel'. In ‘Het oneindige spel’ laat Sinek zien dat ondernemen en werken wel een duidelijk begin hebben, maar geen echt einde: ze vormen een oneindig spel. Anders dan bij voetbal of schaken, met hun heldere spelregels en duidelijke einde, kun je nooit van een eindoverwinning spreken; telkens vind je nieuwe uitdagingen op je pad.
Lees verderMeer boeken