Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Reacties

Zes tips om als ondernemer het werk wél af te krijgen

Reactie: Gezonde voeding en beweging is key en zorgt voor een betere creativiteit!
Ammodo   |    |  22 mei 2019

Zes tips om als ondernemer het werk wél af te krijgen

Reactie: Heerlijk af en toe offline! En even de mail uit, dat werkt ook top!
E-ngineers   |    |  22 mei 2019

Zo blijf je in topvorm als ondernemer

Reactie: Zoek wat meer de buitenlucht op zou ik zeggen, en maak een wandeling. Mensen onderschatten dit vaak, maar een wandeling elke dag kan zo'n verschil maken! En het leuke is ook nog eens dat je zo in beter contact komt met collega's en werknemers.
Portofoons   |    |  21 mei 2019

Flinke kloof tussen de perceptie van bedrijven en klanten ten aanzien van klantenservice

Reactie: klinkt in de theorie Peter, in praktijk hebben klanten daar helemaal geen zin in.
Focuskoeriers   |    |  19 mei 2019

Zo blijf je in topvorm als ondernemer

Reactie: Wij doen wel eens bootcamp! Dat is ook nog eens goed voor de bedrijfssfeer!
Ammodo   |    |  17 mei 2019

Flinke kloof tussen de perceptie van bedrijven en klanten ten aanzien van klantenservice

Reactie: Ieder mens ziet zijn eigen werkelijkheid afhankelijk van het belang dat hij heeft. Als ondernemer is het altijd van belang om te luisteren naar je klant.

Als ik lees dat het onderzoek een aantal grote frustraties bij de consument aan het licht brengt, dan kan er dus beter geluisterd worden. Dat kan door de bestaande klant een vragenform in te laten vullen of hem/haar dat online te laten invullen en dat te monitoren.
peter zzpboekhouding   |    |  16 mei 2019

Flinke kloof tussen de perceptie van bedrijven en klanten ten aanzien van klantenservice

Reactie: Er is een belangrijk verschil tussen denken dat je een goede klantenservice hebt en het ook daadwerkelijk hebben. Ga daarom echt klantcentraal te werk door echt in gesprek te gaan met je klant om te kijken waar de echte pijnpunten liggen.
Dirk   |    |  16 mei 2019

Beleggen in 2019: welke kansen liggen er?

Reactie: Interessante conclusies. Al vraag ik me af of de ''groene hype'' hier een terechte bewoording is. Volgens mij is dit echt een enorme groeimarkt en kunnen we de omvang van de kansen maar amper bevatten...
Belegger   |    |  15 mei 2019

Drie handige chat-apps voor op kantoor

Reactie: Met Slack heb ik persoonlijk goede ervaringen!
Joey Nelson   |    |  15 mei 2019

Zo blijf je in topvorm als ondernemer

Reactie: Goede tips! Ook een hond zorgt voor meer beweging. Je bent bewust een paar keer aan de wandel!
Huisdiersuper   |    |  13 mei 2019

Drie handige chat-apps voor op kantoor

Reactie: Wij gebruiken Microsoft Teams. Werkt ook heel fijn!
Kachel Winkel   |    |  13 mei 2019

Tien tips om de SEO van uw webwinkel te verbeteren

Reactie: Linkbuilding is ontzettend belangrijk. Daarnaast ook de kwaliteit en wat Nils hier zegt sluit ik me bij aan.
linkbuilding   |    |  10 mei 2019

Ondernemer in nood vraagt pas hulp als water aan lippen staat

Reactie: Er staat in het artikel iets over''... een non-profitorganisatie die hulp biedt aan ondernemers in nood''. Welke organisatie is dat? Ik kan wel wat hulp gebruiken maar kan dat nergens vinden. Wellicht is dat ook een reden dat ondernemers te lang wachten met hulp vragen: ze weten niet waar ze dat zouden kunnen krijgen.
Linda   |    |  10 mei 2019

Ondernemer in nood vraagt pas hulp als water aan lippen staat

Reactie: Ondernemers zijn net mensen. Ook bij hen speelt denial/ontkenning een rol als de zaken even wat minder gaan. De omzet achter loopt en de rekeningen zich opstapelen. Ik kan me vinden in het onderzoek van Jeanne Martens en Juan Francisco Alvarado Valenzuela.

Als boekhouder tracht ik de zzp' er soms ook te coachen, lees - bewust te maken van zijn gedrag en de oorzaak van zijn omstandigheden.

Er moet in eerste instantie wel intrinsieke motivatie van de zzp' er zijn om te willen veranderen of zijn eigen rol in het geheel te zien.

Daar zit hem vaak de bottleneck.
peter zzp,boekhouder   |    |  7 mei 2019
1  2  3  4  5   ... 130
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Je product? Je klanten? Jij, als briljante ondernemer? Hou toch op: het zijn je medewerkers die het groeisucces van je bedrijf maken of breken. En daarom is ‘personeel’ geen agenda-moetje dat je er even bij doet. Nee, je moet je mensen koesteren. Zorgen dat ze zich met plezier inzetten voor de missie van je onderneming en alles krijgen om optimaal te kunnen samenwerken.
Lees verderMeer boeken