Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Reacties

Fors meer rechtsbijstandverzekeringen afgesloten in corona-tijd, maar is dat zinvol?

Reactie: Ik heb gelukkig al een rechtsbijstand verzekering, maar had hier nog niet eens over nagedacht. Ik merk wel dat veel bedrijven zich soepel opstellen en meedenken. Laten we hopen dat je een rechtsbijstandsverzekering niet hoeft in te zetten.
Nils van der Knaap   |    |  15 april 2020

De verborgen kosten van online bestelde pakketjes

Reactie: Veel bedrijven leveren de pakketjes op een afgesproken tijd op de deurmat. Op deze manier is de schade snel te beperken. Toch kan het alsnog voorkomen dat men de afspraak is vergeten en alsnog het pakketje niet op de deurmat kan worden afgeleverd. Ik denk dat het een goede ontwikkeling zou zijn als steeds meer bedrijven werken op bezorg-afspraak.
Op de deurmat   |    |  15 april 2020

Corona-crisis: dit kunt u juist nu als ondernemer doen

Reactie: Wij merken dit in onze zoekvolumes. Er wordt heel anders gezocht. Cursussen rondom persoonlijke ontwikkeling worden vaker gezocht, terwijl opleidingen die hier minder mee te maken hebben veel minder animo krijgen dan voorheen.
Cursusvoor.nl   |    |  15 april 2020

Deze vier digitale trends moeten bouwbedrijven volgend jaar scherp in de gaten houden

Reactie: Ik vraag me af hoe dat werkt bij een BIM en aanvragen bij de gemeenten. Volgens mij is daar toch echt een bouwtekening voor nodig, anders worden aanvragen niet goedgekeurd...
Bouwtekeningmaken.com   |    |  15 april 2020

'Scheepvaart in gevaar door daling vrachtprijzen'

Reactie: Het maakt voor een webshop nogal wat uit wat voor keuzes je maakt in het begin. Onderschat dat proces niet. Welk CMS kies je? Het maakt namelijk nogal wat uit als je kiest voor Woocommerce, Magento, Lightspeed of een Mijnwebwinkel systeem. Kies je wel of niet voor betaalde platformen? Welke voordelen en nadelen hangen daaraan? En als je ervoor kiest hoe ga je ze dan koppelen? Met Channable, channelengine, een andere koppelingssysteem of ga je zelf iets bouwen? Welke betalingssysteem kies je? Adwords en shopping? Allemaal vragen waar je vaak weinig ervaring mee hebt. Soms is het dan handig om iemand te hebben die je daarin begeleidt...
Niels Arts   |    |  15 april 2020

Consumenten verwachten dat ze in 2030 hyperloops rijden en huisrobots bezitten

Reactie: Wij zien dat er de laatste jaren twee huisrobots zijn intrede al hebben gemaakt in de nederlandse huishoudens.
Robotmaaiers worden steeds meer verkocht en gebruikt. Betreft een robot met slechst een handeling die wel zo goed als foutloos wordt uitgevoerd. Eens per jaar een onderhoudsbeurt en maandelijks de messen vervangen is alles wat hoeft te gebeuren.
Ook de stofzuig robot maakt zijn intrede. deze is nog wel een stuk foutgevoeliger en moet vaak worden schoongemaakt.
robotmaaier-mesjes.nl   |    |  15 april 2020

'Zonnepanelen op dak bedrijfspand interessant'

Reactie: Wij zien ook dat steeds meer ondernemers de overstap maken naar het plaatsen van zonnepanelen. positieve ontwikkeling dus.
Kim   |    |  15 april 2020

'Zonnepanelen op dak bedrijfspand interessant'

Reactie: Wij zien ook dat steeds meer ondernemers de overstap maken naar het plaatsen van zonnepanelen. positieve ontwikkeling dus.
Kim   |    |  15 april 2020

Tips en tricks voor het aanschaffen van een multifunctionele printer

Reactie: Aanvullende tip. Ook Plotters zijn tegenwoordig als multifunctional te krijgen. Behalve fax kunnen deze plotters alles wat ook een A3/4 copier kan.
A0 en A1 plotters zijn wel hoofdzakelijk bedoeld voor het grootformaat print en scan werk.
Hoewel er ook modellen met een A3/A4 lade zijn.
Niek Rijt   |    |  14 april 2020

Koffiemachine voor kantoor: drie tips

Reactie: Je vergeet een ding: en dat is de koffie zelf. Welke koffie ga je serveren aan je personeel? Espresso, filterkoffie? De beste koffiebonen komen altijd van onze klant Boot Koffie vind ik. Een zoektocht naar een koffiemachine is niet compleet zonder over de koffie zelf na te denken.
Koffie   |    |  14 april 2020

Het belang van de combinatie van off- en online marketing

Reactie: De combinatie van webwinkel en gewone winkel is vrijwel altijd sterker dan alleen offline of alleen online. Tenzij je een mega webwinkel bent zoals bol of Coolblue. Anders is de combinatie altijd geschikter. De kennis van winkel en webwinkel spreid bovendien risico's, wat duidelijk wordt in de corona tijd...
Niels Arts - online marketeer   |    |  14 april 2020

Tien tips om de SEO van uw webwinkel te verbeteren

Reactie: Vergeet ook het kiezen voor een goed CMS niet. Magento of woocommerce webwinkels maken nogal wat uit.
Wecommerce   |    |  14 april 2020

Helft MKB’ers heeft geen tijd om te digitaliseren

Reactie: Wat jammer dat nog zo weinig ondernemers echt digitaal werken. Dat is echt een gemiste kans! Digitaal werken betekent slimmer en efficiŽnter werken. Het houdt ook in dat alles veilig is opgeslagen in de cloud, dat je overal waar je bent je kunt inloggen en kunt werken aan je bedrijf. Hoe fijn is dat? Ik werk als virtual assistant helemaal online en vind het super fijn. Ik kan waar ik ook ben werken en bij mijn documenten.
Caroline van Aart   |    |  13 april 2020

Koffiemachine voor kantoor: drie tips

Reactie: Eens dat de het koffie apparaat een belangrijke sociale functie heeft binnen een bedrijf. En eens dat de kwaliteit van de bonen misschien nog wel belangrijker is.
Maurits   |    |  7 april 2020
1  2  3  4  5   ... 142
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De scheidslijn tussen succes en ellende is dun als je jouw devil inside niet onder ogen komt. Dan saboteer je jezelf en anderen, met grote gevolgen voor jou, je familie, je vrienden en de mensen aan wie je wellicht leiding geeft. Het beoefenen van introspectie is dan ook de belangrijkste vaardigheid die wij in ons leven kunnen inzetten.
Lees verderMeer boeken