Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Reacties

Checklist: Beoordelingsgesprek

Reactie: Zowel het aspect SMART als het onderscheid tussen beoordelingsgesprekken / functioneringsgesprekken ga ik kritisch onderzoeken op het nieuwe model
''Functioneringsgesprekken met medewerkers''
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan een transparant en verhelderend formulier.
Beide partijen kunnen dan in een ''gesprek'' tot elkaar komen!
Joop   |    |  1 december 2010

Checklist: Beoordelingsgesprek

Reactie: volgens mij worden in dit artikel beoordelingsgesprekken en functioneringsgesprekken door elkaar gehaald.
test   |    |  1 december 2010

Checklist: Beoordelingsgesprek

Reactie: Ik mis het aspect SMART in het beoordelen van functioneren en het bekendmaken van doelstellingen in een functie. Dit voorkomt dat er op het gevoel wordt beoordeeld. het voorkomt ook dat er ineens nieuwe aspecten naar boven komen
D.   |    |  29 november 2010

Brisk Magazine is vernieuwd. Wat vindt u ervan?

Reactie: Al dit soort informatiesites beginnen steeds meer op elkaar te lijken.
Qua lay-out is het net of het allemaal uit dezelfde koker van uitgevers / webdesigners komt.
Ook is er een grote overlap aan nieuwsitems. De grote diversiteit van het aanbod geeft een versnipperring van ge´nteresseerde volgers (en dus dalende content / marktwaarde).
Zou zeggen; kijk waar je op lijkt en ga samenwerking (fusie / joint venture) aan.
Doek wat labels op, schuif redacties in elkaar en kom eens met iets verfrissends.
Voeg bijvoorbeeld Sprout, Brisk en managementonline samen in een nieuw businessmodel met gebruikmaking van nieuwe media en je heb een prachtige brede basis voor opinie- en informatie content.
Willem   |    |  24 november 2010

Onrust over mega-tuinfeest Van der Most

Reactie: Wanneer u dergelijke berichtgeving plaatst, wilt u dan zo vriendelijk zijn ook even de organisatie te raadplegen? Uw bericht bevat namelijk onjuistheden. De belangrijksten zijn wel dat het geen feest van de heer Van der Most is en dat het niet aan de Deventerweg plaatsvindt. Uiteraard zijn wij als organisatie bereid een toelichting te geven en u van de juiste feiten te voorzien. Vriendelijke groet, Sabrina Barmentloo
Sabrina Barmentloo   |    |  24 november 2010
... 146
Wat is een AOV en voor wie is het?
Onder een AOV verstaat men een arbeidsongeschiktheidsverzekering
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Zou het niet fascinerend zijn als je kon tijdreizen om een kijkje te nemen in de toekomst? Jammer genoeg is dat alleen in sciencefiction mogelijk. En de toekomst laat zich helaas niet voorspellen, hoewel we hebben afgesproken dat weermannen mogen doen alsof.
Lees verderMeer boeken