Ondernemen met de beste ondersteuning

Reacties

De Flex BV en de gevolgen

Ik sluit mij aan bij Barry Mooibroek: hoewel er voor en na 1 oktober 2012 veel informatie is vrijgekomen over de Flex BV en de bijbehorende gevolgen, blijft het raadzaam om persoonlijk advies in te winnen voordat stappen worden ondernomen. Er zijn nog steeds veel aannames die een eigen leven zijn gaan leiden en via internet snel verspreid zijn in de afgelopen maanden. Wat de Flex BV concreet betekent in uw situatie kan het beste geconstateerd worden door uw accountant, notaris en/of jurist.

M. van Heumingen  |    |  8 januari 2013

Fiscus geeft ondernemers lucht in krappe tijden

Goed dat dit gedaan wordt, maar het is niet echt een logische volgorde om een probleem op te lossen.
Als de banken nu eens minder de handen op de knip houden, en meer geld vertrekken aan bedrijven/personen die het nodig hebben, dan kom je al een stuk verder.

Adriana van Schalken | Payrolling Works   |    |  8 januari 2013

\'ZZP’er wil door MKB-Nederland worden vertegenwoordigd’

Logisch. Ik ben zzp-er, ben ondernemer en wil ook door MKB-Nederland worden vertegenwoordigd.

Marcello van den Broeke  |    |  7 januari 2013

Ondernemers: politiek werkt economisch herstel tegen

Het lijkt me, met deze resultaten, dat de overheid toch flink aan de slag moet om hun imago te verbeteren en zorgen dat de ondernemers weer vertrouwen krijgt in de overheid...

Worden deze resultaten ook aan de overheid gepresenteerd worden?

Adriana van Schalken | Payroll Works  |    |  4 januari 2013

\'ZZP’er wil door MKB-Nederland worden vertegenwoordigd’

Of ik lees eroverheen/zie ik het niet of ik loop achter met het nieuws, maar wat is de reden waarom zzp'ers willen dat MKB-Nederland ze vertegenwoordigd? Zijn ze beter voor zzp'ers? Kan MKB-Nederland meer voor zzp'ers betekenen in de politiek?

Adriana van Schalken | Payroll Works   |    |  4 januari 2013

56 procent online bestellingen halverwege afgebroken

Onduidelijkheid over verzendkosten is voor mij een kritiek punt!

Stefan  |    |  3 januari 2013

Checklist: SMART methode

Er bestaat ook nog een uitgebreidere versie van SMART. Namelijk: BE SMART, waarbij B staat voor betrokken en E voor Energiek.

Eric  |    |  3 januari 2013

ZZP’ers zetten tandje bij om inkomen op peil te houden

Een oplossing om de kosten van sociale verzekeringen op te vangen is bij een bedrijf te werken via payrolling. Zo werken ze een x aantal uur in loondienst en bouwen ze de sociale verzekeringsuren en eventueel ook pensioen op.

Adriana van Schalken | Payrolling Works  |    |  3 januari 2013

Bedrijfskleding zomaar uitdelen? Duur, inefficiënt én gevaarlijk!

ik zou de feiten wel willen controleren...... leerlingen van Stapel?

edwin  |    |  31 december 2012

Bedrijfskleding zomaar uitdelen? Duur, inefficiënt én gevaarlijk!

Ja, leuk gratis reclamestuk van de eigen mensen van Berendsen.
Ik raad andere bedrijven ook aan dit soort eigen marketing en sluikreclamestukken in te zenden naar Brisk.
Deze site is per slot van rekening voor en door ondernemers. Dus heb je nog wat in de aanbieding –plofkippen of zo- stuur je stukje in!

Will  |    |  31 december 2012

Bedrijfskleding zomaar uitdelen? Duur, inefficiënt én gevaarlijk!

Daarbij heeft bovenstaand bedrijf moeten investeren in omkleedruimtes en voldoende lockers voor iedereen. Daarv zijn ook kosten aan verbonden.

Marijke  |    |  29 december 2012

Drie geheimen voor een succesvolle webshop in 2013

Ik mis toch wat meer geheimen. o.a.
Doorzettingsvermogen, een lange adem, creatief denken en reclame maken is meer dan pinnen alleen.

Annet  |    |  27 december 2012

Regeldruk is in beleving van MKB blijvend hoog

Dan hebben we het niet over de nieuwe werkkostenregeling gehad. Veel MKB'ers nemen contact op met mijn payroll bedrijf omdat dit een grote administratieve rompslomp met zich meebrengt. Voor kleine MKB'ers is het dan ook fijn als ze dergelijke zaken kunnen uitbesteden.

Adriana van Schalken | Payroll Works   |    |  21 december 2012

MKB maakt nog niet optimaal gebruik van social media

Social media is niet voor alle bedrijven handig. Wat als je doelgroep 50+ is? Deze doelgroep zit niet vaak achter social media en als ze 'social media' gebruiken is het vaak om in contact te blijven met familie dan contact hebben met MKB'ers. Zij bellen of gaan eerder langs dan dat ze via een Tweetje iets vragen.

Adriana van Schalken | Payrolling Works   |    |  21 december 2012
Vorige  |  
142  143  144  145  ...  169