Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Reacties

Vijf gevaren van mobiel dataverkeer en ‘Bring Your Own’

Reactie: Ik sluit mij volledig aan bij de dhr. Schuddeboom.
Ben uitermate nieuwsgierig naar het vervolg over het voorkomen-principe.
Bene Braad   |    |  12 januari 2012

Vijf gevaren van mobiel dataverkeer en ‘Bring Your Own’

Reactie: Allemaal valide punten, goed voor de bewustwording.

Ik wacht met spanning op het vervolgartikel met tips hoe ik dat allemaal kan voorkomen/verbeteren/afschermen.
Jaap Schuddeboom   |    |  12 januari 2012

Gerechtelijk vonnis vaker lege huls

Reactie: Hoe moet je handelen om goederen te verwijderen, die je op eigen naam hebt staan ?
s.g. de Graaf   |    |  10 januari 2012

Jort Kelder springt in de bres voor Nederlandse horeca

Reactie: En weer wordt er gesproken over passie, vakmanschap en trots in de horeca... Moet zeggen dat ik een beetje kriegelig wordt als ik de FNV weer hoor over een passende beloning. Ik ken voldoende horecaondernemers die de goeie mensen passend belonen met dito resultaat voor hun bedrijf. Ik wil Jort Kelder het motto van Steve McClaren bij eerste training FC Twente meegeven: 'Hard werken en gefocust blijven!'Zoom in op de focus die helaas vaak ontbreekt. Wil de organisatie meegeven om mijnheer Reimers Kluun in het panel te laten vervangen. Mijnheer Reimers weet als geen ander wat je met hard werken en focus ook in de horeca kunt bereiken. Ingewikkelder hoeven we het het niet te maken, zo moeilijk is het niet om verrassend gastheerschap in doen en laten uit te dragen...
Arjan te Lintelo   |    |  10 januari 2012

Online drankenhandel verboden

Reactie: Het schijnt dat de uitspraak niets te maken heeft met online drankenhandel. De rechter sommeert de gemeente Schijndel de detailhandel activiteiten te verbieden van deze online winkelier omdat dit in strijd is met het bestemmingsplan

http://twinklemagazine.nl/nieuws/2012/01/rechter-webwinkel-runnen-is-detailhandel/index.xml#laatste_reactie
Callec Christian   |    |  5 januari 2012

Werkgever moet ontslag voortaan altijd melden

Reactie: Een goed voornemen. Het is afwachten of het in de praktijk werkt. Niet alle werkgevers zullen de individuele ontslag afspraken delen met het UWV, de bonden of de andere werknemers, zodat in die gevallen niet na te gaan valt wanneer 20 of meer werknemers worden ontslagen.
Edwin van Jaarsveld   |    |  4 januari 2012

Gratis app helpt file vermijden

Reactie: De FileWekker is vernieuwd! De nieuwe versie van de FileWekker heeft een routekaart zodat je eenvoudig kunt zien welke route de app kiest en waar de files staan.

Updates:

- Kaartje met route informatie per traject
- Uitgebreide file-informatie per traject
- Mogelijkheid om trajecten te wijzigen
- Mogelijkheid om acceptabele vertraging per traject in te stellen
- Mogelijkheid om aangepaste naam aan retour traject te geven

Reviews zijn welkom via @Filewekker
Filewekker   |    |  3 januari 2012

Nederland is paradijs voor winkeldieven

Reactie: Ik ben solidair met Sylvia, het slappe politie, en justitie, optreden is één van de grootste ergenissen van elke winkelier.Wijlen Jaap Blokker besteede daar elk jaar aandacht aan. Nu weet ik van de politie dat ze best wat effectiever op willen treden, maar dan worden 'teruggefloten' door Justitie.
En aangezien justitie bevolkt wordt door lieden die niet geloven dat strenger straffen tot minder criminaliteit zal leiden, moeten we wachten tot het nog veel erger wordt alvorens er echt iets aan deze situatie zal veranderen.
ab h. bouvy   |    |  2 januari 2012

Ondernemer voert Nieuwe Werken in om aantrekkelijk te zijn

Reactie: Verandering vraagt om aandacht en training. Het zit niet in de mens om te veranderen. De snelheid van veranderen is nog nooit zo hoog geweest als nu. Dat roept weerstand op (angst) en stress (ziekteverzuim) Door deskundige begeleiding en training is dit in goede banen te leiden.

An Peters
An | Training   |    |  28 december 2011

Nieuw goed nieuws: 2012 wordt een mooi jaar

Reactie: Jammer dat fondsen weinig als financieringsbron worden gezien (1,2%).
Want ook daar zijn interessante kredietregelingen voor handen. Zoals het Baanbreker Krediet van Start Foundation. Deze sociale investeerder zet kredieten in voor MKB bedrijven die mensen met afstand tot de arbeidsmarkt in dienst nemen of houden.
Lycia Bakker   |    |  28 december 2011

\'Brancheorganisaties samenvoegen niet per se beter\'

Reactie: Samenwerken is niet altijd beter, dat geld ook voor fuseren. Vaak gaat een samenwerking ten kosten van een van de partijen doordat die partij binnen de samenwerking meer moet doen. Dat geld ook voor fusies. Door training valt wel het een en het ander te verbeteren.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben wel van mening dat er ook succesvolle samenwerkingen zijn.
Jo | Samenwerken   |    |  28 december 2011

MKB krijgt in 2012 minder krediet

Reactie: Gelukkig kan het MKB ook bij andere kredietverleners terecht. Zoals bij Start Foundation. Deze sociale investeerder stelt Baanbreker Kredieten beschikbaar aan bedrijven die aan de slag zijn/willen met mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.
Lycia Bakker   |    |  28 december 2011

Kleine ondernemer verkeert minder vaak in nood

Reactie: Minder vaak in nood zou kunnen, maar het blijft lastig voor de kleine ondernemer.

Peter   |    |  26 december 2011

Nederland is paradijs voor winkeldieven

Reactie: Helemaal waar,Twee medewerkers die gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor wel 35000 euro zijn na een gesprekje met de politie naar huis gestuurd en het volledig door mij aangeleverde sluitende bewijs materiaal werd voor het gemak afgedaan als niet voldoende!Letterlijk werd mij verteld is dat de zaak opzij is gelegd omdat zeden en moordzaken nu eenmaal erger zijn dan mijn schade.Dat ik mijn kinderen door me kapot te werken nauwelijks zie,de emotionele schade, financiele moeilijkheden die daardoor ontstaan worden niet meegeteld. Zelfs 1 van de rechercheurs durfde te zeggen dat een meisje van 20 toch een toekomst verdiend.Ze jatten als volwassenen en daar sta je dan als hardwerkende kleine ondernemer. Je mag bezwaren aantekenen enz alsof je daar tijd voor hebt als je ineens 2 medewerkers mist van de vloer.De negativiteit en tijdgebrek zorgen er wel voor dat je als ondernemer er niet te lang bij stil kunt staan.En jaaa ik heb wel onraad gezien maar voordat je daar de vinger op hebt gelegd ben je al een stuk armer waardoor je geen middelen meer hebt om het aan te pakken. Je moet je zelfs verdedigen dat je hebt kunnen laten gebeuren.Het is namelijk doodnormaal als je de goederen van je baas op marktplaats verkoopt!Leve de vrije heling markt!
Sylvia Wouda   |    |  23 december 2011
136  137  138  139   ... 149
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Gegarandeerd meer klanten, dat is een stevige uitspraak! Na het lezen van dit boek weet je dat het kan. Ontdek hoe je jezelf op de kaart zet en met no budgetmarketing razendsnel groeit.
Lees verderMeer boeken