Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Reacties

Bedrijven krijgen te maken met nieuwe bedreigingen

Reactie: Wat een onzin zeg.
De grootste bedreiging voor onderneming
is kortzichtheid en het zich in de luren
laten leggen door gladde verkooppraatjes van allerlei consultants. En dan bedoel ik met name IT-consultants.

Lees liever iets over de ontwikkelingen op:
www.osnews.com
of
volg de discussie op forums van:
- Ubuntu,
- Mandriva
- Fedora

Daar zitten de echte computer hackers!!!
Kun je nog wat van leren...

Internetbankieren is echt niet
zo veilig als men denkt, maar
gelukkig maken er maar heel weinig
misbruik van!!!
FL   |    |  2 december 2010

Checklist: Beoordelingsgesprek

Reactie: Zowel het aspect SMART als het onderscheid tussen beoordelingsgesprekken / functioneringsgesprekken ga ik kritisch onderzoeken op het nieuwe model
''Functioneringsgesprekken met medewerkers''
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan een transparant en verhelderend formulier.
Beide partijen kunnen dan in een ''gesprek'' tot elkaar komen!
Joop   |    |  1 december 2010

Checklist: Beoordelingsgesprek

Reactie: volgens mij worden in dit artikel beoordelingsgesprekken en functioneringsgesprekken door elkaar gehaald.
test   |    |  1 december 2010

Checklist: Beoordelingsgesprek

Reactie: Ik mis het aspect SMART in het beoordelen van functioneren en het bekendmaken van doelstellingen in een functie. Dit voorkomt dat er op het gevoel wordt beoordeeld. het voorkomt ook dat er ineens nieuwe aspecten naar boven komen
D.   |    |  29 november 2010

Brisk Magazine is vernieuwd. Wat vindt u ervan?

Reactie: Al dit soort informatiesites beginnen steeds meer op elkaar te lijken.
Qua lay-out is het net of het allemaal uit dezelfde koker van uitgevers / webdesigners komt.
Ook is er een grote overlap aan nieuwsitems. De grote diversiteit van het aanbod geeft een versnipperring van geÔnteresseerde volgers (en dus dalende content / marktwaarde).
Zou zeggen; kijk waar je op lijkt en ga samenwerking (fusie / joint venture) aan.
Doek wat labels op, schuif redacties in elkaar en kom eens met iets verfrissends.
Voeg bijvoorbeeld Sprout, Brisk en managementonline samen in een nieuw businessmodel met gebruikmaking van nieuwe media en je heb een prachtige brede basis voor opinie- en informatie content.
Willem   |    |  24 november 2010

Onrust over mega-tuinfeest Van der Most

Reactie: Wanneer u dergelijke berichtgeving plaatst, wilt u dan zo vriendelijk zijn ook even de organisatie te raadplegen? Uw bericht bevat namelijk onjuistheden. De belangrijksten zijn wel dat het geen feest van de heer Van der Most is en dat het niet aan de Deventerweg plaatsvindt. Uiteraard zijn wij als organisatie bereid een toelichting te geven en u van de juiste feiten te voorzien. Vriendelijke groet, Sabrina Barmentloo
Sabrina Barmentloo   |    |  24 november 2010
... 129
PSD2 zal stimulans zijn voor voordelen zakelijke rekening
De komst van betaalrichtlijn PSD2, volweg Payment Services Directive 2, moet de openheid van de financiele wereld voortstuwen
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Steeds meer organisaties zien in dat verduurzamen van de bedrijfsvoering waarde oplevert. Zij willen een bijdrage leveren aan het beschermen van mensen, middelen en milieu. Maar hoe voorkomt een organisatie dat zij blijft steken in goede bedoelingen en vage ideeën? In ‘Duurzame bedrijfsvoering’ staat een groot aantal wetenschappelijke beproefde bedrijfseconomische en bedrijfskundige methoden en technieken die daadwerkelijk bijdragen aan het creëren van sociale, ecologische én financiële waarde.
 
Lees verderMeer boeken