Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Reacties

Merendeel zzp’ers onzeker over financiën

Reactie: De zin zo'n 43 procent van de zzp' ers maakt zich druk of er straks wel genoeg pensioen is opgebouwd.

Ik weet niet of dat klopt. Wellicht dat 43 procent van de zzp' ers zich bewust is dat het pensioen nu nog niet helemaal gedekt is.

Maar is dat voor een werknemer wel altijd het geval. En hoe vaak keren die pensioenfondsen nu het beloofde bedrag uit eigenlijk uit. Of vallen die bedragen vaak lager uit.

Ik ken ook tal van zzp' ers die nu leven en zich geen zorgen maken, ze zijn zich er wel van bewust maar weten ook dat het geen garantie is dat je 67 jaar wordt. Daar wordt nooit onderzoek naar gedaan, omdat verzekeraars en banken daar niks aan kunne verdienen.
peter de zzpboekhouder   |    |  23 mei 2019

Werkgevers verdienen geld met de Traploopweek

Reactie: leuk initatief om op deze manier geld bij elkaar te halen
prepaid creditcard   |    |  23 mei 2019

Zes tips om als ondernemer het werk wél af te krijgen

Reactie: Gezonde voeding en beweging is key en zorgt voor een betere creativiteit!
Ammodo   |    |  22 mei 2019

Zes tips om als ondernemer het werk wél af te krijgen

Reactie: Heerlijk af en toe offline! En even de mail uit, dat werkt ook top!
E-ngineers   |    |  22 mei 2019

Zo blijf je in topvorm als ondernemer

Reactie: Zoek wat meer de buitenlucht op zou ik zeggen, en maak een wandeling. Mensen onderschatten dit vaak, maar een wandeling elke dag kan zo'n verschil maken! En het leuke is ook nog eens dat je zo in beter contact komt met collega's en werknemers.
Portofoons   |    |  21 mei 2019

Flinke kloof tussen de perceptie van bedrijven en klanten ten aanzien van klantenservice

Reactie: klinkt in de theorie Peter, in praktijk hebben klanten daar helemaal geen zin in.
Focuskoeriers   |    |  19 mei 2019

Zo blijf je in topvorm als ondernemer

Reactie: Wij doen wel eens bootcamp! Dat is ook nog eens goed voor de bedrijfssfeer!
Ammodo   |    |  17 mei 2019

Flinke kloof tussen de perceptie van bedrijven en klanten ten aanzien van klantenservice

Reactie: Ieder mens ziet zijn eigen werkelijkheid afhankelijk van het belang dat hij heeft. Als ondernemer is het altijd van belang om te luisteren naar je klant.

Als ik lees dat het onderzoek een aantal grote frustraties bij de consument aan het licht brengt, dan kan er dus beter geluisterd worden. Dat kan door de bestaande klant een vragenform in te laten vullen of hem/haar dat online te laten invullen en dat te monitoren.
peter zzpboekhouding   |    |  16 mei 2019

Flinke kloof tussen de perceptie van bedrijven en klanten ten aanzien van klantenservice

Reactie: Er is een belangrijk verschil tussen denken dat je een goede klantenservice hebt en het ook daadwerkelijk hebben. Ga daarom echt klantcentraal te werk door echt in gesprek te gaan met je klant om te kijken waar de echte pijnpunten liggen.
Dirk   |    |  16 mei 2019

Beleggen in 2019: welke kansen liggen er?

Reactie: Interessante conclusies. Al vraag ik me af of de ''groene hype'' hier een terechte bewoording is. Volgens mij is dit echt een enorme groeimarkt en kunnen we de omvang van de kansen maar amper bevatten...
Belegger   |    |  15 mei 2019

Drie handige chat-apps voor op kantoor

Reactie: Met Slack heb ik persoonlijk goede ervaringen!
Joey Nelson   |    |  15 mei 2019

Zo blijf je in topvorm als ondernemer

Reactie: Goede tips! Ook een hond zorgt voor meer beweging. Je bent bewust een paar keer aan de wandel!
Huisdiersuper   |    |  13 mei 2019

Drie handige chat-apps voor op kantoor

Reactie: Wij gebruiken Microsoft Teams. Werkt ook heel fijn!
Kachel Winkel   |    |  13 mei 2019

Tien tips om de SEO van uw webwinkel te verbeteren

Reactie: Linkbuilding is ontzettend belangrijk. Daarnaast ook de kwaliteit en wat Nils hier zegt sluit ik me bij aan.
linkbuilding   |    |  10 mei 2019
1  2  3  4  5   ... 128
PSD2 zal stimulans zijn voor voordelen zakelijke rekening
De komst van betaalrichtlijn PSD2, volweg Payment Services Directive 2, moet de openheid van de financiele wereld voortstuwen
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Steeds meer organisaties zien in dat verduurzamen van de bedrijfsvoering waarde oplevert. Zij willen een bijdrage leveren aan het beschermen van mensen, middelen en milieu. Maar hoe voorkomt een organisatie dat zij blijft steken in goede bedoelingen en vage ideeën? In ‘Duurzame bedrijfsvoering’ staat een groot aantal wetenschappelijke beproefde bedrijfseconomische en bedrijfskundige methoden en technieken die daadwerkelijk bijdragen aan het creëren van sociale, ecologische én financiële waarde.
 
Lees verderMeer boeken