Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Reacties

Vier zaken om rekening mee te houden bij het kiezen van een boekhoudprogramma

Reactie: Kijk ook vooral naar de mogelijkheid om bepaalde diensten eerst een tijdje gratis uit te proberen, dan weet je wat je krijgt.
Keeping   |    |  16 oktober 2019

Premieverschillen tussen uitvaartverzekeringen nog steeds groot

Reactie: Top dat dit nu eens aangekaart wordt, want hoe kan het nou dat de verschillen zo groot zijn terwijl de dekking hetzelfde is.
Chantal   |    |  14 oktober 2019

Smartphone biedt bouwmarkt interessante opties

Reactie: Zoveel van deze apps zijn er nog niet voor zover ik weet of werken niet al te best.
Plattegrond   |    |  12 oktober 2019

Minder leegstand kantoren en veel meer banen

Reactie: In hoeverre is dit te danken en beleid of simpelweg door de nog steeds vrij gunstige conjunctuur?
Werken die regio's in Noord Holland ook allemaal samen en stemmen ze beleid op elkaar af?
Ook met betrekking tot toekomstige ontwikkeling.
Ik krijg toch altijd het idee dat het vooral eilandjes zijn met ad hoc beleid wat betreft dit soort planning
Mike   |    |  10 oktober 2019

Vijf tips om uw kantoor sfeervol in te richten

Reactie: Persoonlijk word ik ook wel erg blij van wat mooie grotere en kleinere kantoorplanten.
De verzorging is wel een beetje een dingetje in het begin maar daar wen je wel aan.

Verder heb ik gewoon een paar dingen staan en hangen die ik eerst thuis had.
Dat is altijd wel fijn.
Mike   |    |  10 oktober 2019

Nieuwe bestelauto’s gaan als warme broodjes over de toonbank

Reactie: Interessant, ben wel benieuwd wat de exacte cijfers van 2019 zijn ten opzichte van 2018. 2018 was namelijk een beter jaar voor vele verschillende voertuigen.
Ron   |    |  8 oktober 2019

Nieuwe bestelauto’s gaan als warme broodjes over de toonbank

Reactie: Interessant artikel en goed geschreven! Wij zij inderdaad ook nog altijd een toename in het aantal bestelauto's in de zakelijke leasemarkt. Wij willen als tip meegeven dat een tweedehands bedrijfswagen ook een financieel aantrekkelijke optie kan zijn. Zoals altijd, laat je goed adviseren.
René Meijer   |    |  7 oktober 2019

Ondernemer investeert in eigen ontwikkeling

Reactie: Ontwikkeling geldt voor ons vooral op het gebied van trends in designmeubels, interieur en verkooptechnieken. Eens met bovenstaande reactie dat persoonlijke ontwikkeling ervoor zorgt dat mensen niet 'vastroesten'.
Koen van der Donk   |    |  4 oktober 2019

Ondernemer investeert in eigen ontwikkeling

Reactie: Bij (belasting)juridische en accounting beroepen is het normaal dat er sprake is van continue opleiding. Het lijkt me zelfs goed als het niet enkel voor juristen en boekhouders gewoon is. Stel het verplicht en zelfs voor alle beroepen, dan is de kans dat mensen 'vastroesten' ook kleiner.
BV oprichten   |    |  28 september 2019

Vier zaken om rekening mee te houden bij het kiezen van een boekhoudprogramma

Reactie: Digital facturen zijn inderdaad het handigst. Stuur alleen eventuele aanmaningen per post als de client niet reageert op emails.
Administration   |    |  24 september 2019

Vijf tips om eenvoudig zakelijke kosten te besparen

Reactie: Overstappen naar groen gas is op de lange termijn een goed manier om te besparen op uw kosten voor energie.
Energie besparen   |    |  21 september 2019

Amsterdam stijgt drie plekken op wereldwijde ranglijst vrouwvriendelijke ondernemersteden

Reactie: Het feit dat we wereldkampioen part-time werken zijn en vrouwen al helemaal zal ook niet helpen vrees ik.
Maar er zit schot in de zaak in ieder geval.
Mike   |    |  19 september 2019

Er is een groep ‘vergeten zzp’ers’

Reactie: De cijfers die de overheid gebruikt zijn gebaseerd ip alle zzp’ers! Sectorale populatie dus, de cijfers die hier aangehaald worden zijn inhoudsloos daar men niet vermeld hoe groot de deelpipulatie is! Dit is preken voor eigen parochie waarschijnlijk ook een eigen belang want als er bindende regels komen dan voldoet hete ogen product niet of niet meer of het is duurder!
Het belang van de groep die nu wel iets geregeld heeft mag niet leiden tot mazen in de regelgeving waarvan men “slim” gebruik kan maken om op het moment Supreme te ontdekken dat eea toch niet klopte! We gebben als maatschappij al te veel pensioen en woekerpolis affaires gezien. Veel van de zzp’rs zijn misschien nubwel content maar het was geen keuze uit persoonlijke overtuiging!
Alex van der Meij   |    |  16 september 2019

Kerstpakket 2014: trends & verwachtingen

Reactie: Een horloge, het hoeft helemaal niet duur te zijn, is een bijzonder cadeau. Ook de komende kerst zal het weer populair zijn als kerstcadeau.
Kissed By Nature   |    |  14 september 2019
1  2  3  4  5   ... 132
Smart IM vindt groeipartner in Capital A
Smart IM, toonaangevend online marketingbureau, kondigt nieuwe aandeelhouders aan. Capital A verkrijgt meerderheidsbelang. Smart IM ziet deze ontwikkeling als startschot voor een nieuwe groeifase.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Je product? Je klanten? Jij, als briljante ondernemer? Hou toch op: het zijn je medewerkers die het groeisucces van je bedrijf maken of breken. En daarom is ‘personeel’ geen agenda-moetje dat je er even bij doet. Nee, je moet je mensen koesteren. Zorgen dat ze zich met plezier inzetten voor de missie van je onderneming en alles krijgen om optimaal te kunnen samenwerken.
Lees verderMeer boeken