Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Reacties

Hoe overbrugt u de lange levertijd van vier procent bijtelling auto’s?

Reactie: Nu is het de 8% bijtelling. De fiscale hype lijkt voorlopig even voorbij totdat de regering weer nieuwe fiscale stimulans gaat introduceren.
Frank Hofstee   |    |  13 februari 2020

Aantal zzp’ers met leaseauto neemt toe

Reactie: Ook in 2020 lijkt dit artikel nog altijd relevant. Steeds meer zzp'ers kiezen voor het leasen van een auto. Uiteraard staat dit in relatie door de toename van zzp'ers in Nederland.
René Meijer   |    |  13 februari 2020

Tips voor een gratis link naar uw website

Reactie: Op zich zijn er wel korte termijn resultaten te halen met dit soort links. Zoals Paul Brock al aangeeft is het nog maar zeer de vraag hoe dat in de toekomst zal zijn. Vooralsnog kan het een prima start zijn, mits het onderdeel is een uitgebreidere linkbuilding strategie, waarbij ook kwalitatieve links verkregen. Anders heeft het weinig zin in mijn ogen.
Shift Office Support   |    |  10 februari 2020

Stress bezorgt helft ondernemers slapeloze nachten

Reactie: Factoren als concentratieproblemen en geheugenverlies kunnen hier ook een grote rol in spelen, omdat deze ervoor zorgen dat je voelt niet meer sterk in de schoenen te staan, labieler te zijn of niet meer effectief te kunnen handelen in alledaagse situaties. Duidelijk mag zijn, dat slapeloze nachten invloed hebben op het algeheel welzijn van de mens.
Jeanette   |    |  8 februari 2020

Vier voordelen van adverteren via een CSS partner

Reactie: Goed dat hier weer eens aandacht aan wordt gegeven. Nu de hype hierover al even achter de rug is, zie je dat veel (kleinere) partijen deze kans simpelweg vergeten. Dat is natuurlijk enorm zonde.
Marc de Groot   |    |  7 februari 2020

Tips voor een gratis link naar uw website

Reactie: Dit lijkt me niet echt een al te best SEO-advies. Link directory's worden door Google al gezien als spam. In veel gevallen kom je er nog goed mee weg. Ik vraag me af wat dit soort links op termijn zullen veroorzaken.
Paul Brock   |    |  7 februari 2020

Tips voor een gratis link naar uw website

Reactie: Dit is bedroevend slecht SEO advies, ik hoop niet dat ondernemers dit zien als goede tip, want dat is het niet.
Leo Van Laardingen   |    |  5 februari 2020

Krappe bedrijfsruimtemarkt remt ondernemerschap een op vijf ondernemers

Reactie: De titel van het artikel is nogal tendentieus!

Er is een grote leegstand van bedrijfspanden zodanig dat (eindelijk) ook bedrijfs(kantoor)panden in appartementen om gebouwd worden.
Een beleidswijziging die lang over tijd is maar je bestemmingsplannen en wooneisen!

Het probleem is vaak dat beschikbare ruimte veel te groot en (mede daardoor) te duur is, te lange contract termijnen (5-10jaar, achterhaald) en/of op de verkeerde locatie ligt!
Dit is echter niets nieuws, dit is al 20+ jaar zo!

Mbt tot de oprichter eigenaar van Garagepark, dit is een beetje preken voor eigen parochie daar het immers direct zijn markt is!
Hierbij dient opgemerkt te worden dat de belastingdienst er niet zomaar mee akkoord gaat dat een loods bij garagepark een bedrijfsruimte is voor zelfstandige hoofdvestiging!

Garagepark kent ook aanzienlijke beperkingen qua mogelijkheden voor bedrijven en is eigenlijk alleen opslagruimte!

De oplossingen moeten denk ik gezocht worden in het omvormen van grote bedrijfspanden in flexibele units die geschakeld gehuurd kunnen worden op korte termijn contracten.
In London is hier een bedrijf mee begonnen een paar jaar terug en medecdoor een schappelijke prijsstelling en maand contracten zag men het rendement op de zakelijke onroerendgoed portfolio aanzienlijk vergroten tov de oude praktijk.
Lagere huur maar veel hogere bezettingsgraad een kwestie van rekenen!
A van der Meij   |    |  3 februari 2020

Kredietverzekeraars pakken de draad weer op

Reactie: Wij zien in onze vergelijker ook dat steeds meer mensen kiezen voor het snelste internet en dit zal alleen maar meer worden
Totaalbesparen.com   |    |  28 januari 2020

Vijf tips om eenvoudig zakelijke kosten te besparen

Reactie: Je hebt veel keuzes, maar je moet optimistisch zijn. Maar u moet er ook voor zorgen dat u kwaliteit en degelijkheid kiest.
Blauw Florijn   |    |  28 januari 2020

Driekwart ondernemers denkt dat internetbureaus meer kosten dan ze opleveren

Reactie: Één van de problemen is dat er te weinig daadwerkelijk gevalideerd wordt bij klanten. Al snel wordt gedacht dat de markt er wel zal zijn, zonder het daadwerkelijk te toetsen bij potentiële klantgroepen.
In ons blog gaan we dieper in op een aantal cruciale factoren van een winstgevend businessmodel.

Aan de SEO bedrijven de uitdaging om hun ROI transparanter te maken en concreter te zijn over te verwachten resultaten.
Winstgevend businessmodel   |    |  27 januari 2020

Duurzame relatiegeschenken: de trend van 2020

Reactie: Belangrijk dat mensen gaan nadenken over de soorten relatiegeschenken. Duurzame relatiegeschenken? Ik ben fan!
Nico   |    |  24 januari 2020

Checklist: fouten bij aangaan van een huurovereenkomst bedrijfsruimte

Reactie: Goed geschreven en hopelijk lezen de mensen die er wat aan kunnen doen dit ook!
Mika Das   |    |  22 januari 2020

Vijf tips om van SEO een succes te maken

Reactie: Het is inderdaad belangrijk om als ondernemer allereerst te weten op welk zoekwoord je gevonden wilt worden. Daarna ga je aan de slag met dit zoekwoord en ga je content schrijven waar dit woord veelvuldig in voorkomt. Dit moet wel kwalitatieve content zijn.

Wil je ook meer online zichtbaar zijn of heb je kwalitatieve content nodig? Daar kunnen wij je bij helpen. Kijk eens op onze website.
Caroline van Aart   |    |  21 januari 2020
1  2  3  4  5   ... 136
Sportende werknemers verzuimen gemiddeld 6 dagen per jaar minder
Een onderneming is gebaat bij ondernemers die optimaal presteren. Dat betekent onder andere dat het verzuim door ziekte of andere ongemakken zoveel als mogelijk moet worden teruggebracht.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
We kiezen het spel niet. We bepalen de regels niet. Maar we kiezen wel hoe we spelen.
Simon Sinek bereikte miljoenen lezers met zijn bestseller ‘Begin met het Waarom’, nu is er de langverwachte opvolger 'Het oneindige spel'. In ‘Het oneindige spel’ laat Sinek zien dat ondernemen en werken wel een duidelijk begin hebben, maar geen echt einde: ze vormen een oneindig spel. Anders dan bij voetbal of schaken, met hun heldere spelregels en duidelijke einde, kun je nooit van een eindoverwinning spreken; telkens vind je nieuwe uitdagingen op je pad.
Lees verderMeer boeken