Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Reacties

Tips bij het kiezen van een boekhoudpakket

Reactie: Hoi, Ik ben boekhouder/financieel controller en ik raad mijn (kleine) klantjes ook E-boekhouden aan. Met E-boekhouden kunnen ze precies zien wat ik voor ze doe/gedaan heb en ik leer ze hoe ze documenten kunnen uploaden en zelf gegevens kunnen bekijken, zoals openstaande posten bijv. Het is een prima pakket en voor een kleine ondernemer heel goed betaalbaar!
Yolanda Bultena   |    |  14 november 2019

Kwart ondernemers heeft moeite financiers te overtuigen

Reactie: Is het echt zo verrassend dat het grotere ondernemers minder goed lukt financiers te overtuigen?
Ik gok dat het niet geldt voor hele grote ondernemers, maar ik vraag me af of een onderneming met 20 man in dienst zoveel veiliger is om in te investeren dan in een onderneming met 6 mensen.
En dat zal om grotere bedragen gaan ook.
Mike   |    |  13 november 2019

Kwart ondernemers heeft moeite financiers te overtuigen

Reactie: Een adviseur inschakelen op financieel gebied is zeker aan te raden. Zolang de kosten hiervoor lager zijn dan de opbrengst. Al is dit natuurlijk niet altijd te voorzien.
Michel Bakkenes   |    |  7 november 2019

Tips bij het kiezen van een boekhoudpakket

Reactie: Ken e-boekhouden. Ben er blij mee.
Bart Meijer   |    |  5 november 2019

Grote moeite om mensen voor bouwsector te strikken

Reactie: Is dit nog wel nodig met de ''stikstofcrisis''?
Robert Jan de Bruin   |    |  31 oktober 2019

Helft MKB’ers heeft geen tijd om te digitaliseren

Reactie: Ik denk dat niet alleen administratie maar ook communicatie belangrijk is om te digitaliseren. De middelen hiervoor zijn technisch op een goed niveau nu.
Olivier   |    |  31 oktober 2019

Nederlander bespaart vooral in de winkel

Reactie: Ook online regent het kortingsacties. Korting werkt gewoon zeer aanstekelijk in Nederland en dan vooral de kortingscodes. Dat voelt extra bijzonder. Jij hebt een korting in handen die een ander niet zomaar kan krijgen. De koop is dan ook snel gedaan.
deurmat met korting   |    |  29 oktober 2019

Ontdek of de nieuwe kleineondernemersregeling (KOR) iets voor u is

Reactie: Hoi

Cruciaal is dus heb je zakelijke of particuliere klanten en wat zijn de prijsafspraken. Particuliere klanten met een prijsafspraak, houden dezelfde prijs. Meer opbrengst euro 18,90.
Rob Perfors   |    |  27 oktober 2019

Vijf online marketing tips voor de feestdagen

Reactie: Mooi artikel, ook dit jaar zeker bruikbaar.

El Cheapo
www.elcheapomarketing.nl
Jordi   |    |  25 oktober 2019

Belastingdienst krijgt inzage in uitvaartverzekering

Reactie: Nou, ik zou eerst vergelijken hoor.
Piet   |    |  23 oktober 2019

Zakelijke auto leasen of kopen?

Reactie: Ik denk dat in de huidige tijd de conclusie van het artikel anders geschreven kan worden. Geldt in ieder geval zeker voor private lease, zakelijk lease misschien nog niet. Maar door de grote opkomst, zijn de kosten flink naar beneden gebracht. Leasen is nu vaak wel goedkoper dan zelf een nieuwe auto aanschaffen. Wel altijd natuurlijk zelf onderzoek blijven doen.
Privatelease aanbod   |    |  23 oktober 2019

Vier zaken om rekening mee te houden bij het kiezen van een boekhoudprogramma

Reactie: Kijk ook vooral naar de mogelijkheid om bepaalde diensten eerst een tijdje gratis uit te proberen, dan weet je wat je krijgt.
Keeping   |    |  16 oktober 2019

Premieverschillen tussen uitvaartverzekeringen nog steeds groot

Reactie: Top dat dit nu eens aangekaart wordt, want hoe kan het nou dat de verschillen zo groot zijn terwijl de dekking hetzelfde is.
Chantal   |    |  14 oktober 2019

Smartphone biedt bouwmarkt interessante opties

Reactie: Zoveel van deze apps zijn er nog niet voor zover ik weet of werken niet al te best.
Plattegrond   |    |  12 oktober 2019
1  2  3  4  5   ... 133
Een bedrijfspand verhuren: hier dient u allemaal rekening mee te houden
Naast het feit dat het verhuren van een bedrijfspand lucratief kan zijn, zit je ook aan een aantal regeltjes vast waar aan gehouden dient te worden.
Creditcard kosten
Een creditcard is voor heel veel mensen onmisbaar. Het brengt een zeker comfort met zich mee waar veel mensen die reizen of online aankopen doen aan gewend zijn geraakt
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Je product? Je klanten? Jij, als briljante ondernemer? Hou toch op: het zijn je medewerkers die het groeisucces van je bedrijf maken of breken. En daarom is ‘personeel’ geen agenda-moetje dat je er even bij doet. Nee, je moet je mensen koesteren. Zorgen dat ze zich met plezier inzetten voor de missie van je onderneming en alles krijgen om optimaal te kunnen samenwerken.
Lees verderMeer boeken