Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Reacties

De voordelen van een chauffeur voor uw organisatie

Reactie: Ik zou vooral zo'n moment nemen om mijn rust te pakken. Factureren en andere werkzaamheden doe ik liever achter een bureau.
Lucas   |    |  19 maart 2019

Vijf tips om een klusbedrijf te starten

Reactie: Moeilijkste na het oprichten van een klusbedrijf en kopen van materialen en vervoer, lijkt mij hoe te onderscheiden van andere klusbedrijven.
Olivier   |    |  14 maart 2019

Hoe het interieur van uw winkel bijdraagt aan een hogere omzet

Reactie: Ik heb zelf een interieur webshop en merk een toename in het aantal zakelijke bestellingen. Vaak gaat dit gepaard met de duurdere aankopen. Het blijkt dus dat ondernemers hier meer en meer mee bezig zijn.
Jason   |    |  7 maart 2019

Vrouwelijke ondernemers moeten groot leren denken

Reactie: Bedankt voor je reactie Freek, en inderdaad, dat is ook mijn observatie.
Jeanet   |    |  5 maart 2019

Digitieners shoppen het meest online

Reactie: Wij hebben naast onze fysieke winkel en website, marketing campagnes op Facebook en Instagram. Jongeren zijn niet direct onze doelgroep, maar we vinden het wel belangrijk om te hebben.
Koen   |    |  5 maart 2019

Logo design trends in 2019

Reactie: Leuk artikel! Wij hebben ook een designer in de hand genomen om een logo te ontwikkelen. Simplistisch is voor ons de key (zonder poespas) omdat wij het dan ook kunnen gebruiken op ons briefpapier en o.a. facturen.

Tim, wellicht leuk om ook een artikel te schrijven van designers in NL die er voor jou uitspringen. Ben benieuwd hoe jij er tegen aan kijkt.
Rango   |    |  3 maart 2019

Vrouwelijke ondernemers moeten groot leren denken

Reactie: De psychologie en de discussie hierachter blijft interessant.
Bekend is dat vrouwen minder risico nemen, wat allerlei consequenties heeft.
Minder vaak failliet maar dus ook minder vrouwen die grote nieuwe ondernemingen leiden.
Het is ook meteen een klein onderdeel om de wage gap te verklaren.
Freek   |    |  1 maart 2019

Uitvaartbranche blijft komende jaren groeien

Reactie: Dat de markt blijft groeien is natuurlijk niet heel vreemd. De optie voor resomeren ziet er wel interessant uit.
Kasper   |    |  1 maart 2019

Door Brexit de grens over? Vier tips bij bedrijfsuitbreiding op Britse bodem

Reactie: Als je nog geen zaken doet in het VK, lijkt het me beter om te wachten tot er een deal van enige soort is.

Verder prima tips, maar kleine bedrijven die handelen in het VK zal het desondanks geld gaan kosten
Dennis   |    |  27 februari 2019

Duizenden huizen en kantoren kwetsbaar door onbeveiligde domotica

Reactie: Hoe zit het dan met al die apparaten die je energie verbruik en dergelijk laten zien?
Rick   |    |  26 februari 2019

Werkgever vooral op zoek naar enthousiaste werknemers

Reactie: Wanneer iedereen erom vraagt is het niet onderscheidend.
Wanneer het tegendeel nooit gevraagd zal worden is het vulling.
Is dit de opvolger van expert en innovatief (de meestvoorkomende kenmerken van de afgelopen jaren op LinkedIn)?

Het onderscheidende criterium: sterk (genoeg) van Lucas hierboven lijkt me wel onderscheidend en relevant.
Marjolein   |    |  23 februari 2019

Uitvaartondernemers zien brood in resomeren

Reactie: Ondertussen onderzoekt de tweede kamer of resomeren legaal zou kunnen worden waardoor je naast cremeren en begraven een derde uitvaartvorm krijgt.
Resomeren informatie   |    |  21 februari 2019

Europese mkb-bedrijven steeds vaker aangevallen door hackers

Reactie: Hier ook een ervaringsdeskundige als slachtoffer van het gandcrab-virus. Gelukkig enkel op mijn desktop. Het meest frustrerende is dat de hackers zelfs een helpdesk hebben. Schaamteloos. In sommige landen kom je er klaarblijkelijk mee weg.
Registered address   |    |  15 februari 2019

Het belang van een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering als ZZP'er

Reactie: Op het moment heb ik geen aansprakelijkheidsverzekering. Ik ga mij verdiepen of het nuttig is voor mij. Zeker als ik iemand inhuur om te helpen bij mijn cursussen.
Heleen Valkema   |    |  13 februari 2019
1  2  3  4  5   ... 123
PSD2 zal stimulans zijn voor voordelen zakelijke rekening
De komst van betaalrichtlijn PSD2, volweg Payment Services Directive 2, moet de openheid van de financiele wereld voortstuwen
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Steeds meer organisaties zien in dat verduurzamen van de bedrijfsvoering waarde oplevert. Zij willen een bijdrage leveren aan het beschermen van mensen, middelen en milieu. Maar hoe voorkomt een organisatie dat zij blijft steken in goede bedoelingen en vage ideeën? In ‘Duurzame bedrijfsvoering’ staat een groot aantal wetenschappelijke beproefde bedrijfseconomische en bedrijfskundige methoden en technieken die daadwerkelijk bijdragen aan het creëren van sociale, ecologische én financiële waarde.
 
Lees verderMeer boeken