Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Reacties

Aantal toegankelijke gemeentewebsites in een jaar meer dan verdubbeld

Reactie: De websites van de ministeries hebben allen dezelfde opmaak. Ik snap niet goed waarom iedere gemeente een eigen website ontwikkelt. Uiteraard dient de content wel uniek te zijn en toegespitst te zijn op hetgeen relevant voor die gemeente, maar als alle 355 gemeenten zelf de eigen website ontwikkelen levert dit een situatie op waarbij sommige wel toegankelijk en andere wat minder toegankelijk zijn. Ontwikkel 1 toegankelijk template voor een gemeente en laat gemeenten de site vullen. Een afspraak voor een paspoort aanvragen in Amsterdam hoeft toch niet anders te gaan dan in Groningen?
Berekening   |    |  24 oktober 2020

Aantal toegankelijke gemeentewebsites in een jaar meer dan verdubbeld

Reactie: Goede zak dat bijna de helft van de gemeentewebsites digitaal toegankelijk is. Dat mag ook wel anno 2020. En was zeker door de vele aanvragen ivm corona noodzakelijk ook.

De website is niet alleen een informatiebron maar was met TOZO ook een redmiddel voor hardwerkende zzp'ers die buiten hun schuld om slachtoffer werden van omzetverlies.
peter boekhouder-zzp   |    |  23 oktober 2020

Online winkelen krijgt boost door pandemie

Reactie: Comfort, tijdwinst, gemak en risiso uitsluiten mbt corona zijn de belangrijkste oorzaken van de toenname van aantal online aankopen.

Mensen willen ook meer quality nemen, hoeven niet meer een parkeerplek te zoeken, staan te dringen voor de kassa en een mondkapje op. Voor de 3 euro bezorgkosten win je een hoop energie en bespaar je veel gedoe in de buurtsuper.

Zeker nu met corona is het nog veilig ook.
peter uw zzp boekhouder   |    |  23 oktober 2020

Zelfscannen en contactloos betalen winnen het van online boodschappen doen

Reactie: De populariteit van online boodschappen doen kende een hausse tijdens de eerste coronacrisis.

Die is wellicht afgezwakt, maar m.i. nog altijd hoger dan daarvoor. Zelf bestel ik online gewoon mijn wc-papier eb schoonmaakmiddelen, daarvoor ga ik geen risico lopen in de buurtsuper.

Lekkere verse maaltijden daarvoor ga ik uiteraard wel naar de winkel, maar niet naar de buurtsuper.
Peter   |    |  22 oktober 2020

Vijf tips voor het klaar maken van uw vakantiehuisje voor de verhuur

Reactie: Of je nu een klein vakantiehuisje hebt of zoals ons meerdere grote vakantiehuizen zoals 2x een vakantiehuis 16 personen (Brabant) en zelfs een 26 persoons vakantiehuis...alles staat of valt met goede service. Daardoor komen gasten uiteindelijk terug of verwijzen ze bekenden naar je.
Vakantiehuis Brabant   |    |  21 oktober 2020

De fysieke en fiscale voordelen van de fiets van de zaak

Reactie: Kun je in een rittenschema ook zien waar iemand naar toe gaat? Oftewel, gaan ze ook na of de afstand van bijv woonadres naar bedrijf en vervolgens naar een klant ook echt het opgegeven aantal kilometers is? Verder duidelijk verhaal.
Hoite   |    |  15 oktober 2020

Gezondheidsraad waarschuwt voor de gevolgen van veel stilzitten

Reactie: Judo is bijvoorbeeld een perfecte activiteiten waarmee je je spieren en botten versterkt. Weliswaar een vechtsport, maar vooral zelfverdedigingskunst.
Judo   |    |  13 oktober 2020

Overheidssteun leidt tot een tsunami van 3.800 faillissementen

Reactie: De tsunami aan faillissementen komt mede doordat overheidssteun wegvalt, maar ook omdat bedrijven nu nog kunstmatig in leven worden gehouden door extra uitstel van belasting. De fiscus verleent 'hulp'in de vorm van uitstel maar over een jaar zal de achterstand ingehaald moeten worden. Er zijn mkb'ers en zzp'ers die nog moeten betalen over 2018, terwijl we bijna in 2021 zitten.
peter . zzp-boekhouder   |    |  13 oktober 2020

Maaltijdbezorgers en Samen Veilig Ondernemen slaan handen ineen tegen overvallen

Reactie: Te belachelijk voor woorden dat het nodig is natuurlijk, maar het is een prima initiatief. Bizar dat pizzeria's en andere zaken nog zo vaak slachtoffer zijn van overvallen. Trainingen zouden inderdaad uitkomst kunnen bieden!
Piet Zani   |    |  12 oktober 2020

In drie stappen naar een betere retourverwerking

Reactie: Misschien moet er nieuwe wetgeving komen voor het retourneren. Lijkt me niet iets wat jarenlang vol te houden blijft voor bedrijven.
Matthijs   |    |  9 oktober 2020

Vijf tips om zo efficiënt mogelijk thuis te werken

Reactie: Naast al deze tips zou ik iedereen die nu thuiswerkt ook willen oproepen om juist wat meer breaks te houden. Ik zie om me heen enorm veel werknemers ijverig thuiswerken die zo enorm hard aan het buffelen zijn, dat ze zichzelf bijna geen koffie of thee pauze gunnen. Het lijkt wel alsof ze bang zijn 'betrapt' te worden op deze korte break.
Op je werk pak je toch ook koffie en praat je even een paar minuten met een andere collega? Doe dat dan nu ook.
Het is voor velen van ons nieuw om thuis te werken, wen er dus aan maar gun jezelf ook tijd voor een break.
Caroline van Aart   |    |  8 oktober 2020

Werken vanuit huis: vijf tools voor uw team

Reactie: Naast de tools die hierboven zijn genoemd is voor mij de persoonlijke favoriet Asana. Het is echt een supertool en naar mijn mening gebruiksvriendelijker dan Trello. Het dashboard is overzichtelijk en het programma werkt super intuÔtief.
Caroline van Aart   |    |  8 oktober 2020

Vijf tips om zo efficiënt mogelijk thuis te werken

Reactie: Als werkgever ben je ook gedeeltelijk verantwoordelijk voor de veiligheid van de werknemer ook al werken ze thuis. Ook daar zul je goede afspraken over moeten maken. Mochten ze ook echt alleen thuis zijn, dan heb je daar tegenwoordig ook handige apps voor, mocht er een onveilige situatie zich voordoen. Zo kun je dat als werkgever handig monitoren.
Maurits Multibel   |    |  7 oktober 2020

Tips voor een gratis link naar uw website

Reactie: Directories worden niet per se direct gezien als spam. Je ziet bij veel goed scorende pagina's dat ze zelfs uitsluitend links vanaf startpagina-achtigen hebben. Om dit als enige linkbuildingtactiek te gebruiken is alleen wel kwetsbaar. Je kunt beter een gevarieerd aantal linkbuilding tactieken toepassen waarbij je let op zowel autoriteit en relevantie. Artikel marketing linkbuilding ben ik wat minder fan van, maar zie dat het nog wel werkt.
Nils van der Knaap   |    |  6 oktober 2020
1  2  3  4  5   ... 150
Zo vind je een geschikt kantoor in Amsterdam
Het is niet altijd even simpel om een geschikt kantoor in Amsterdam te vinden. Je wilt natuurlijk een kantoorruimte die bij je bedrijf past en aan een aantal eisen voldoet.
Verschilt de iPhone 12 van zijn voorgangers?
Apple heeft haar nieuwe paradepaardje, de iPhone 12, gepresenteerd aan het grote publiek!
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Gegarandeerd meer klanten, dat is een stevige uitspraak! Na het lezen van dit boek weet je dat het kan. Ontdek hoe je jezelf op de kaart zet en met no budgetmarketing razendsnel groeit.
Lees verderMeer boeken