Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Persberichten
 
16 oktober 2020

Zo vind je een geschikt kantoor in Amsterdam

Het is niet altijd even simpel om een geschikt kantoor in Amsterdam te vinden. Je wilt natuurlijk een kantoorruimte die bij je bedrijf past en aan een aantal eisen voldoet. Bovendien is het belangrijk dat het huurbedrag binnen het budget past. Om je in de zoektocht naar een geschikt kantoor in Amsterdam te helpen, volgen hier een aantal aandachtspunten.
 

Locatie van het kantoor
De locatie is een belangrijk onderdeel in de zoektocht naar een geschikt kantoor in Amsterdam. Het is voor iedereen in je bedrijf die van het kantoor gebruik gaat maken belangrijk dat de locatie goed bereikbaar is. Verhuurspecialist Tauro biedt kantoorruimtes in Amsterdam op een perfecte locatie. Zo ligt station Sloterdijk direct naast de kantoorruimtes en is Schiphol op vijftien minuten afstand gelegen. De locatie van het kantoor in Amsterdam is daarom zowel met de auto als met het openbaar vervoer uitstekend te bereiken.

Grootte van het kantoor
Een ander punt om rekening mee te houden is de grootte van het kantoor. Daarbij is het belangrijk om het aantal vierkante meter af te stemmen op het aantal gebruikers. Het is in dat opzicht mogelijk om uit te gaan van minimaal 7 m2 per medewerker op kantoor. Werk je in je eentje op kantoor? Dan is het uiteraard prettig om niet in een te kleine ruimte werkzaam te zijn. Een kantoorruimte met een oppervlak van 25 m2 is prima geschikt voor ondernemers die alleen op kantoor werken.

Extra faciliteiten
Het is om een geschikt kantoor in Amsterdam te vinden eveneens van belang om te kijken wat de extra faciliteiten zijn. Bijvoorbeeld de aanwezigheid van parkeerplekken als je met de auto naar kantoor rijdt. Als je regelmatig vergaderingen houdt, is het ook prettig als er vergaderruimtes beschikbaar zijn. Of misschien heeft je bedrijf behoefte aan flexibele werkplekken. Dan is dat natuurlijk eveneens een punt om rekening mee te houden. Zo zijn er nog meer extra faciliteiten waar je al dan niet gebruik van wilt maken. Denk maar aan de beschikbaarheid van telefoondiensten of aan receptiediensten. Verder is het ook prettig als een kantoor al is ingericht met basisvoorzieningen.

Duur van het huurcontract
Tot slot is het belangrijk om rekening te houden met de duur van het huurcontract. Het is voor bedrijven natuurlijk ideaal als daar enige flexibiliteit in te vinden is. Bijvoorbeeld dat je niet meteen jarenlang aan een huurcontract voor een kantoor in Amsterdam gebonden bent.
 
 

 
Doorsturen »  Reageer » 


 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
De kracht van een kerstpakket
Steeds meer bedrijven kiezen er voor om hun personeel met een mooi gebaar te bedanken voor hun inzet.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Gegarandeerd meer klanten, dat is een stevige uitspraak! Na het lezen van dit boek weet je dat het kan. Ontdek hoe je jezelf op de kaart zet en met no budgetmarketing razendsnel groeit.
Lees verderMeer boeken