Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Persberichten
 
4 juli 2019

Waar gevelreclame voor zorgt: de voordelen en mogelijkheden

De inhoud van dit persbericht is niet afkomstig van de redactie van briskmagazine.nl en derhalve niet journalistiek getoetst.

Je ziet het overal, op bedrijfsgevels en in winkelcentra op bedrijventerreinen, industrieparken en in winkelstraten zie je het fenomeen overal: gevelreclame, al dan niet klassiek vormgegeven of opvallend verlicht. Bijna elk bedrijf, maar ook steeds meer zzp'ers, maken gebruik van dit fenomeen. Logisch, want gevelreclame heeft de economische sector veel te bieden. Hoe werkt deze reclamevorm precies? Van welke voordelen profiteer je als ondernemer als je goede reclame op jouw gevels aanbrengt? En welke mogelijkheden zijn er om op deze manier reclame te maken voor jouw onderneming? 

1. Deze reclame is altijd zichtbaar
Een van de grootste voordelen van reclame aanbrengen op jouw bedrijfsgevels, is het feit dat de boodschap die je overbrengt dan altijd zichtbaar is. Jouw verlichte bedrijfslogo wordt ook gezien in het donker, als voetgangers, fietsers of autorijders jouw kantoor of bedrijfspand passeren. En ook buiten kantooruren om, in het weekend en tijdens vakanties valt jouw onderneming of winkelpand positief op! Ideaal is verder dat potentiële klanten je hierdoor op termijn weten te vinden. Ze weten waar jouw winkel of bedrijf staat en dat is natuurlijk goed voor jouw omzet.

2. Er zijn tal van opties qua vormgeving 
Het mooie van gevelreclame is dat er eigenlijk oneindig veel opties zijn. Hoe je jouw gevelboodschap ook wilt vormgeven qua kleur, model, grootte en het type verlichting: vrijwel niets is er in de reclamewereld onmogelijk. De meest gekozen reclame op gevels is de bedrijfsnaam, al dan niet met het bedrijfslogo ernaast. Je wilt als onderneming immers goed herkenbaar zijn?! In de meeste gevallen gebruiken reclamebureaus voor het maken van gevelletters zogenoemde Acrylox, een hard kunststof. Deze wordt in een dikte van 8 millimeter tot 3 centimeter gegoten. Ze kunnen hierbij worden vervaardigd in elke kleurvariant. Tevens kan er in de gevelletters led-verlichting aangebracht worden, zodat jouw bedrijfslogo en/of - naam ook 's nachts - en op afstand - goed te zien zijn.

3. Een betaalbare manier van reclame maken 
Reclame op gevels aanbrengen geldt als een naar verhouding voordelige manier van marketing. Er is slechts een eenmalige investering nodig, waarna je dag en nacht van de reclame kunt profiteren. De led-verlichting is ook ideaal: vanwege het hoge aantal branduren is er jarenlang geen vervangende verlichting nodig.

4. Strakke uitstraling
De strakke uitstraling van gevelletters is ook een mooi voordeel. Je komt hierdoor professioneel en serieus over. Door de vormgeving van de reclame, kun je exact het gevoel uitstralen dat je wilt overbrengen op anderen!
 
 
 

 
Doorsturen »  Reageer » 


 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Steeds meer organisaties zien in dat verduurzamen van de bedrijfsvoering waarde oplevert. Zij willen een bijdrage leveren aan het beschermen van mensen, middelen en milieu. Maar hoe voorkomt een organisatie dat zij blijft steken in goede bedoelingen en vage ideeën? In ‘Duurzame bedrijfsvoering’ staat een groot aantal wetenschappelijke beproefde bedrijfseconomische en bedrijfskundige methoden en technieken die daadwerkelijk bijdragen aan het creëren van sociale, ecologische én financiële waarde.
 
Lees verderMeer boeken