Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Nieuws
9 januari 2019
 

'Powerful Business Women's Network' meeting

 
 

Alleen voor onderneemsters met 100.000+ omzet! Op 22 januari 2019 organiseert Tineke Rensen alweer de tiende meeting van het high-end en internationale businessnetwerk "Powerful Business Women’s Network" te Amsterdam. Ambitieuze onderneemsters zijn van harte welkom.

Tineke Rensen (al ruim 29 jaar succesvol onderneemster), oprichtster van o.a. PowerEvents, miste een kwalitatief goed netwerk voor vrouwelijke ondernemers in Nederland en daarbuiten. Rensen: "Tachtig procent van de vrouwelijke ondernemers heeft een omzet onder de 100.000,00 euro*. Er zijn dan ook genoeg vrouwennetwerken waar je bijna alleen maar ZZP-ers en starters tegenkomt, maar een netwerk voor echt ambitieuze onderneemsters bestond niet. Ook komen ze elkaar vrijwel niet tegen, omdat ze verspreid zijn over heel Nederland." Als deze onderneemsters elkaar kunnen ontmoeten, dacht Rensen, dan zullen hun bedrijven nog meer gaan groeien. 

Reden genoeg dus om het netwerk zelf op te richten: een zeer serieus vrouwennetwerk waar men pitcht, mastermindt, zaken doet, kennis opdoet en het netwerk met elkaar deelt. Vooral het gevoel om éindelijk onder gelijkgestemden te zijn is voor de leden de belangrijkste drijfveer om zich aan te sluiten.
 
Operationeel in drie landen, een eigen magazine en groeiend
Na de lancering van het netwerk in maart 2018 pakte Rensen door. Inmiddels zijn er naast het Nederlandse netwerk ook chapters in Zürich en Londen en het Belgische netwerk wordt binnenkort uitgerold. Er zijn maandelijkse meetings in alle landen en een eigen magazine komt deze maand uit. Een magazine waarbij de nadruk ligt op serieuze onderneemsters die de wereld aan het veroveren zijn.

"Vrouwen ondernemen anders dan mannen"
Rensen ziet verschil tussen mannen en vrouwen als het gaat om ondernemersstijl. "Vrouwen hebben daarom ook andere behoeften bij het aansluiten bij een ondernemersnetwerk. Er zijn namelijk zaken waar wij met mannelijke ondernemers niet over spreken, omdat wij dan bijvoorbeeld zwak over zouden komen. Mannen zijn over het algemeen ambitieuzer, praktischer en zien minder beren op de weg. Vrouwen zijn minder competitiegericht en meer bereid om elkaar te helpen en te ondersteunen", aldus Rensen. Dat sluit meteen mooi aan bij de missie van het netwerk:
"To help and empower business women all over the world to grow their business to the next level so that they can make more impact in the world through their business"
Het netwerk faciliteert een online platform voor leden (een combinatie tussen Facebook en LinkedIn), waar men het bedrijf kan profileren en gemakkelijk met elkaar contact kan leggen om verder zaken met elkaar te doen. Aanmelden voor de januari meeting kan nog tot en met 20 januari. (zie de aanmeld link) Het thema van deze meeting is het opstellen van internationale contracten. Spreker is Remko Roosjer van Maak Advocaten.

Over de meeting:
Datum: dinsdag 22 januari 2019
Tijd: 16:30 - 20:30 uur
Inclusief eten
Aanmelden kan tot en met 20 januari via deze link

De criteria voor deelname zijn:
Minimaal 100.000 euro omzet
Internationaal zakendoen of dit op termijn op willen oppakken
Zaken willen doen met andere vrouwen
Je netwerk open willen stellen aan de andere leden.
 

 
Doorsturen »  Reageer »  Nieuwsbrief »  

 
 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Met een pakkende naam creëer je onvergetelijke bedrijven en merken. Maar hoe bedenk je zo'n naam?

In dit boek deelt namenexpert Floris Hülsmann al zijn geheimen voor het vinden van goede bedrijfsnamen en merknamen. Hij ontwikkelde een succesvolle methode om originele en pakkende namen te bedenken die wél opvallen tussen de honderdduizenden namen die elk jaar worden bedacht. Een naam die zich in het hoofd van je klanten nestelt om nooit meer los te laten. De naam die jouw bedrijf en je producten en diensten extra aantrekkelijk én dus onvergetelijk maakt.
Lees verderMeer boeken