Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Nieuws
23 maart 2018
 

Aantrekkende economie dwingt ondernemers tot het kiezen van de juiste groeistrategie

 
 

Het bedrijfsleven groeit met gemiddeld 283 bedrijven per dag. Deze expansie zorgt voor steeds meer commerciële kansen, maar dwingt ondernemers tegelijkertijd tot het kiezen van de juiste groeistrategie.

Om het bedrijfsleven hierin van de juiste inzichten te voorzien introduceert Graydon in drie landen Graydon Market Information, een data-gedreven set oplossingen waarmee bedrijven ongeacht hun omvang een beroep kunnen doen op de kracht van Marketing Intelligence.
 
Meer kansen, meer concurrentie
Met de alsmaar groeiende economie nemen zowel de kansen als de concurrentie in het bedrijfsleven toe. Een effectieve en data-gedreven sales- en marketingstrategie wordt daarom steeds belangrijker om vooruit te blijven lopen in de markt. Gericht identificeren en lokaliseren van potentiële groei is daar een belangrijk onderdeel van. Om commerciële slagkracht te behouden is het eveneens essentieel dat ondernemingen hun klantendatabase up-to-date houden en verrijken. Met Graydon Market Information hebben bedrijven toegang tot informatie over ruim 11,5 miljoen bedrijven in zowel Nederland, België en het Verenigd Koninkrijk.
 
Nieuwe klanten binden
"Elke euro die een bedrijf besteedt om een nieuwe klant te vinden, kan maar één keer worden uitgegeven. Het is dus van belang om te weten of de investering die bedrijven maken om nieuwe klanten aan zich te binden, zich ook op termijn zal uitbetalen," zegt Mark Beekman, Managing Director van Graydon. Met behulp van de juiste data en inzichten kunnen bedrijven weloverwogen beslissingen maken. Zo kunnen ze zelf hun groei bepalen en op zoek gaan naar nieuwe zakelijke klanten op basis van bijvoorbeeld sector, bedrijfsactiviteiten, locatie, omvang, betaalgedrag en financiële gezondheid gericht en in één oogopslag worden geïdentificeerd. Beekman: "De klanten die bedrijven zo genereren zijn daarmee kwalitatiever waardoor ze een hogere conversie realiseren tegen lagere kosten."
 

 
Doorsturen »  Reageer »  Nieuwsbrief »  

 

Gerelateerde nieuwsitems

 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Met een pakkende naam creëer je onvergetelijke bedrijven en merken. Maar hoe bedenk je zo'n naam?

In dit boek deelt namenexpert Floris Hülsmann al zijn geheimen voor het vinden van goede bedrijfsnamen en merknamen. Hij ontwikkelde een succesvolle methode om originele en pakkende namen te bedenken die wél opvallen tussen de honderdduizenden namen die elk jaar worden bedacht. Een naam die zich in het hoofd van je klanten nestelt om nooit meer los te laten. De naam die jouw bedrijf en je producten en diensten extra aantrekkelijk én dus onvergetelijk maakt.
Lees verderMeer boeken