Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Nieuws
4 april 2011
 

Innovatief concept? Schrijf u in voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs

 
 

De inschrijving voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs 2011 is geopend. Heeft uw bedrijf een interessant marketingconcept? En brengt u dit origineel en succesvol onder de aandacht van uw klant? Schrijf u dan hier in.


De Marketing Jaarprijs is de ideale beloning voor innovatieve marketeers en dé manier om erkenning te krijgen van een professionele vakjury en ruim 400 collega’s uit de bouw. Winnen of genomineerd worden betekent bovendien veel free publicity binnen de uitgaven van BouwKennis en andere toonaangevende bladen binnen de bouw. Vorig jaar eindigde Werkspot.nl op de eerste plek. Bent u dit jaar de winnaar? 

Inschrijven
Aanmelden kan tot en met 3 juni 2011 via www.bouwkennisjaarbijeenkomst.nl/jaarprijs. Belangrijke criteria waarop inzendingen worden getoetst zijn de toegevoegde waarde voor de klant, de probleemstelling en de gemaakte strategische keuzes. Ook het marketingconcept, de communicatieve uitrol en behaalde resultaten spelen bij de beoordeling een rol. De volledige criteria en voorwaarden vindt u op het inschrijfformulier. 

Procedure
Uit alle inzenders worden tien genomineerden gekozen. Via een elevator pitch komen hier 30 juni drie finalisten uit. Deze worden tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst op 15 september via een korte film gepresenteerd aan ruim 400 beslissers uit de bouw-, installatie- en vastgoedsector. Diezelfde bezoekers vellen vervolgens samen met een onafhankelijke jury het eindoordeel.

 
Doorsturen »  Reageer »  Nieuwsbrief »  

 

Gerelateerde nieuwsitems

 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
BOEKENNIEUWS
De scheidslijn tussen succes en ellende is dun als je jouw devil inside niet onder ogen komt. Dan saboteer je jezelf en anderen, met grote gevolgen voor jou, je familie, je vrienden en de mensen aan wie je wellicht leiding geeft. Het beoefenen van introspectie is dan ook de belangrijkste vaardigheid die wij in ons leven kunnen inzetten.
Lees verderMeer boeken