Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Nieuws
18 maart 2011
 

 
 

Verzekeraar Nationale-Nederlanden heeft dinsdag de B2B Marketing & Communicatie Award in de wacht gesleept. Deze award, die voor de tweede keer werd uitgereikt, is onderdeel van het jaarlijkse B2B Marketing Forum. Ook IBM was genomineerd.


Beide ondernemingen mochten in enkele minuten hun cases presenteren aan het aanwezige publiek van het B2B Marketing Forum, een initiatief van spotONvision. De meerderheid van de aanwezigen stemde vervolgens op de case van Nationale-Nederlanden. 

In gesprek met de ondernemer
De campagne ‘Nationale-Nederlanden in gesprek met de ondernemer’ richt zich op de mogelijke risico’s die ondernemers lopen. Door gesprekken op te zetten tussen ondernemers, experts en andere partijen probeert Nationale-Nederlanden de risico’s voor ondernemers te verminderen. Nationale-Nederlanden heeft voor deze campagne een vernieuwende strategie gekozen waarbij gedacht is vanuit de klant, aldus de jury. De case werd door de jury verder genomineerd vanwege de consistentie in de executie en de voortreffelijke uitwerking binnen het gekozen werkveld.

 
Doorsturen »  Reageer »  Nieuwsbrief »  

 

Gerelateerde nieuwsitems

 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
BOEKENNIEUWS
Gegarandeerd meer klanten, dat is een stevige uitspraak! Na het lezen van dit boek weet je dat het kan. Ontdek hoe je jezelf op de kaart zet en met no budgetmarketing razendsnel groeit.
Lees verderMeer boeken