Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Nieuws
22 december 2010
 

Apollo Vredestein wint AWVN-Innovatietrofee

 
 

Apollo Vredestein in Enschede is de winnaar van de AWVN-Innovatietrofee van het vierde kwartaal van 2010. De internationale bandenfabrikant voert al jaren een vernieuwend P&O-beleid, waarin continue verbetering en optimale benutting van competenties centraal staan. Vitaliteit en inzetbaarheid zijn de sleutelwoorden, zo stelt de jury.

Het bedrijf heeft bewust gekozen voor een informele en open cultuur, een minimum aan regels en procedures en korte communicatie- en beslislijnen. De jury ziet dat het bedrijf hierdoor snel kan schakelen en een hoge innovatiekracht kent. Ook zet het bedrijf in op een integrale, interdisciplinaire benadering. De jury constateert dat deze inspanningen naast meetbare bedrijfsresultaten ook sociale winst opleveren: werknemers hebben een grote verantwoordelijkheid, veel handelingsvrijheid in hun eigen functie en worden gestimuleerd zichzelf te blijven ontwikkelen. 

Toekomstige ambitie
Apollo Vredestein blijft ook voor de toekomst ambitieus: voor de periode 2010-2012 formuleerde het bedrijf vijf P&O-uitdagingen: aantrekken van voldoende gekwalificeerd personeel, blijven anticiperen op ontwikkelingen, maatwerk bieden, een leven lang leren en blijvende vitaliteit en inzetbaarheid. De samenhang van bereikte resultaten en ambitie gaf voor de jury de doorslag. 

AWVN Innovatietrofee
De AWVN-Innovatietrofee is een initiatief van AWVN. De trofee dient als aanjager voor het AWVN-concept sociale innovatie. Het is de bedoeling dat bedrijven en branches worden geprikkeld om na te denken over/aan de slag gaan met sociale innovatie. AWVN reikt de trofee eens per kwartaal en eens per jaar uit. De jaarprijs wordt uitgereikt aan een van de vier genomineerde kwartaalprijswinnaars.

 
Doorsturen »  Reageer »  Nieuwsbrief »  

 

Gerelateerde nieuwsitems

 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Gegarandeerd meer klanten, dat is een stevige uitspraak! Na het lezen van dit boek weet je dat het kan. Ontdek hoe je jezelf op de kaart zet en met no budgetmarketing razendsnel groeit.
Lees verderMeer boeken