Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Nieuws
1 juli 2013
 

Vijf tips voor een goede klantontvangst

 
 

Nederlandse bedrijven besteden te weinig aandacht aan een goede ontvangst. Eén op de vijf organisaties laat haar bezoekers bijvoorbeeld wachten zonder hen iets aan te bieden. Dit terwijl 85 procent van de bezoekers na een slechte ontvangst vooroordelen heeft over de dienstverlening.


Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:
E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
Wat is een AOV en voor wie is het?
Onder een AOV verstaat men een arbeidsongeschiktheidsverzekering
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Zou het niet fascinerend zijn als je kon tijdreizen om een kijkje te nemen in de toekomst? Jammer genoeg is dat alleen in sciencefiction mogelijk. En de toekomst laat zich helaas niet voorspellen, hoewel we hebben afgesproken dat weermannen mogen doen alsof.
Lees verderMeer boeken