Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Nieuws
9 februari 2012
 

Strijd om titel Slimste organisatie van Nederland losgebarsten

 
 

Op 13 maart aanstaande wordt de Dutch Business Intelligence Award 2012 uitgereikt aan de Slimste organisatie van Nederland, oftewel de organisatie die op een bijzonder intelligente manier met informatie omgaat.

De verkiezing is een initiatief van Passionned Group, de Rotterdam School of Management en de betrokken industrie- en kennispartners. 

Spannende selectieprocedure
Op dit moment vindt een selectieprocedure plaats onder de zeventien bedrijven die zich hebben aangemeld voor de landstitel ‘Slimste organisatie’: De beste inzendingen krijgen een tweede vragenlijst aangeboden. Door middel van een uitgebreide analyse, uitgevoerd door de vakjury, worden uiteindelijk vijf organisaties genomineerd. De intelligentie van de organisaties die zich dit jaar hebben aangemeld is opvallend goed ontwikkeld. Het zal dus een zeer spannende en interessante strijd worden .

Auditie: maandag 20 februari
Op maandag 20 februari zullen de vijf geselecteerde bedrijven hun intelligente organisatie tijdens de auditiemiddag in het gebouw Gravensteen in Leiden presenteren aan de vakjury. Na afloop van de auditie worden drie organisaties genomineerd voor de titel ‘Slimste organisatie van Nederland’. Zij maken kans om op 13 maart de felbegeerde Business Intelligence Award 2012 tijdens het Jaarcongres Informatie Management in ontvangst te mogen nemen. 

Business Intelligence als wapen

Intelligente organisaties presteren over de hele linie beter. Zij boeken meer winst, hebben meer tevreden klanten, managen hun werkvoorraden beter en zijn succesvoller met innovatie. Ze zijn sensitief, slim en adaptief. Zij verbeteren hun (financiële) prestaties substantieel en structureel. Hun wapen is Business Intelligence: het continu proces waarmee organisaties op gerichte wijze data verzamelen en registreren, analyseren en de daaruit resulterende informatie en kennis in besluitvormingsprocessen toepassen om de prestaties van de organisatie te verbeteren.

 
Doorsturen »  Reageer »  Nieuwsbrief »  

 

Gerelateerde nieuwsitems

 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Met een pakkende naam creëer je onvergetelijke bedrijven en merken. Maar hoe bedenk je zo'n naam?

In dit boek deelt namenexpert Floris Hülsmann al zijn geheimen voor het vinden van goede bedrijfsnamen en merknamen. Hij ontwikkelde een succesvolle methode om originele en pakkende namen te bedenken die wél opvallen tussen de honderdduizenden namen die elk jaar worden bedacht. Een naam die zich in het hoofd van je klanten nestelt om nooit meer los te laten. De naam die jouw bedrijf en je producten en diensten extra aantrekkelijk én dus onvergetelijk maakt.
Lees verderMeer boeken