Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Checklists
Door: Redactie Brisk Magazine

Checklist: Acquisitiemethoden

Klanten werven kost tijd en geld. En blijft dat doen. Klanten komen en gaan immers. Maak daarom altijd tijd vrij om potentiële klanten te benaderen, hoe goed de zaken ook gaan. Hoe u dat doet? Er zijn diverse manieren om de aandacht van klanten te trekken en ze binnen te halen.

Direct mail
Een rechtstreeks verzonden brochure, brief of folder kan heel effectief zijn. Mits u een groot aantal verstuurt; de respons is namelijk gemiddeld vijf procent, de effectieve respons (daadwerkelijke opdrachten) slechts twee procent. Om tien klanten binnen te halen moet u dus minstens 500 mailings versturen. De adressen kunt u uit de telefoon- of bedrijvengids halen maar ook kopen van gespecialiseerde bedrijven. Dat laatste bespaart u in ieder geval tijd!
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:
E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Zou het niet fascinerend zijn als je kon tijdreizen om een kijkje te nemen in de toekomst? Jammer genoeg is dat alleen in sciencefiction mogelijk. En de toekomst laat zich helaas niet voorspellen, hoewel we hebben afgesproken dat weermannen mogen doen alsof.
Lees verderMeer boeken