Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Checklists
Door: Redactie Brisk Magazine

Checklist: Acquisitiemethoden

Klanten werven kost tijd en geld. En blijft dat doen. Klanten komen en gaan immers. Maak daarom altijd tijd vrij om potentiële klanten te benaderen, hoe goed de zaken ook gaan. Hoe u dat doet? Er zijn diverse manieren om de aandacht van klanten te trekken en ze binnen te halen.

Direct mail
Een rechtstreeks verzonden brochure, brief of folder kan heel effectief zijn. Mits u een groot aantal verstuurt; de respons is namelijk gemiddeld vijf procent, de effectieve respons (daadwerkelijke opdrachten) slechts twee procent. Om tien klanten binnen te halen moet u dus minstens 500 mailings versturen. De adressen kunt u uit de telefoon- of bedrijvengids halen maar ook kopen van gespecialiseerde bedrijven. Dat laatste bespaart u in ieder geval tijd!
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:
E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
Een bedrijfspand verhuren: hier dient u allemaal rekening mee te houden
Naast het feit dat het verhuren van een bedrijfspand lucratief kan zijn, zit je ook aan een aantal regeltjes vast waar aan gehouden dient te worden.
Creditcard kosten
Een creditcard is voor heel veel mensen onmisbaar. Het brengt een zeker comfort met zich mee waar veel mensen die reizen of online aankopen doen aan gewend zijn geraakt
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Je product? Je klanten? Jij, als briljante ondernemer? Hou toch op: het zijn je medewerkers die het groeisucces van je bedrijf maken of breken. En daarom is ‘personeel’ geen agenda-moetje dat je er even bij doet. Nee, je moet je mensen koesteren. Zorgen dat ze zich met plezier inzetten voor de missie van je onderneming en alles krijgen om optimaal te kunnen samenwerken.
Lees verderMeer boeken