Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Checklists
Door: Redactie Brisk Magazine

Checklist: Verkoopblunders

Voorkom blunders die funest zijn voor uw omzet

Elke verkoper, hoe ervaren ook, maakt fouten. Hieronder de meest gemaakte, plus tips hoe het wel moet.

1. Niet luisteren
Luister niet alleen naar de vragen die uw klant stelt, maar probeer erachter te komen waar hij écht behoefte aan heeft. Te vaak prijzen verkopers een product de hemel in maar horen ze helemaal niet wat de klant nu eigenlijk wil. Maar: u verkoopt niets als u niet weet wat uw klant wil. Luister, identificeer de behoefte en bevredig die.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:
E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Je product? Je klanten? Jij, als briljante ondernemer? Hou toch op: het zijn je medewerkers die het groeisucces van je bedrijf maken of breken. En daarom is ‘personeel’ geen agenda-moetje dat je er even bij doet. Nee, je moet je mensen koesteren. Zorgen dat ze zich met plezier inzetten voor de missie van je onderneming en alles krijgen om optimaal te kunnen samenwerken.
Lees verderMeer boeken