Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Checklists
Door: Redactie Brisk Magazine

Checklist: Klantenserviceblunders

Zelfs de trouwste klant jaagt u weg met een blunderende klantenservice

Een goede klantenservice is waardevol , helemaal nu de zakenwereld steeds harder en onpersoonlijker wordt. Als u zich bewust bent van uw klantenserviceblunders en ze voortaan weet te vermijden, levert u dat dan ook een aanzienlijk concurrentievoordeel op.

 Hieronder de tien meest voorkomende blunders van de klantenservice.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:
E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Je product? Je klanten? Jij, als briljante ondernemer? Hou toch op: het zijn je medewerkers die het groeisucces van je bedrijf maken of breken. En daarom is ‘personeel’ geen agenda-moetje dat je er even bij doet. Nee, je moet je mensen koesteren. Zorgen dat ze zich met plezier inzetten voor de missie van je onderneming en alles krijgen om optimaal te kunnen samenwerken.
Lees verderMeer boeken