Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Checklists
Door: Redactie Brisk Magazine

Checklist: Klantenservice

Zorg dat uw klanten u trouw blijven met een goede service

Denk eens terug aan uw laatste slechte aankoopervaring. Kreeg u geen antwoord op uw mail naar die webshop? Kende die winkelbediende het verschil niet eens tussen een cd-romspeler en een harde schijf? Zat u uren in de wacht met uw klacht over uw telefoonabonnement?

Slechte koopervaringen hebben bijna altijd te maken met een slechte klantenservice. Funest, want de concurrentie gaat graag in zee met uw ontevreden klant. Een goede klantenservice bieden is bovendien helemaal niet moeilijk. Met deze tips zorgt u dat uw klanten u trouw blijven.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:
E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Je product? Je klanten? Jij, als briljante ondernemer? Hou toch op: het zijn je medewerkers die het groeisucces van je bedrijf maken of breken. En daarom is ‘personeel’ geen agenda-moetje dat je er even bij doet. Nee, je moet je mensen koesteren. Zorgen dat ze zich met plezier inzetten voor de missie van je onderneming en alles krijgen om optimaal te kunnen samenwerken.
Lees verderMeer boeken