Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Checklists
Door: Redactie Brisk Magazine

Checklist: Crisiscommunicatie

Blijf communiceren, vooral ook in slechte tijden

Nederlandse ondernemers mijden de vervelende boodschap. Ze zeggen in slechte tijden liever niets. Geldt dat ook voor u?

1. Zet uw communicatiekanalen open
Als u wilt dat uw bedrijf als betrouwbaar en open te boek blijft staan, dan zet u ook in sombere tijden uw communicatiekanalen open. Een grote valkuil is om uw successen breed uit te meten en uw tegenslagen te verzwijgen. Als u dat doet, gooit u uw geloofwaardigheid te grabbel. Want zeg nou zelf: waarom zouden ze u straks wél geloven?
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:
E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Gegarandeerd meer klanten, dat is een stevige uitspraak! Na het lezen van dit boek weet je dat het kan. Ontdek hoe je jezelf op de kaart zet en met no budgetmarketing razendsnel groeit.
Lees verderMeer boeken