Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Checklists
Door: Redactie Brisk Magazine

Checklist: Crisiscommunicatie

Blijf communiceren, vooral ook in slechte tijden

Nederlandse ondernemers mijden de vervelende boodschap. Ze zeggen in slechte tijden liever niets. Geldt dat ook voor u?

1. Zet uw communicatiekanalen open
Als u wilt dat uw bedrijf als betrouwbaar en open te boek blijft staan, dan zet u ook in sombere tijden uw communicatiekanalen open. Een grote valkuil is om uw successen breed uit te meten en uw tegenslagen te verzwijgen. Als u dat doet, gooit u uw geloofwaardigheid te grabbel. Want zeg nou zelf: waarom zouden ze u straks wél geloven?
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:
E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Zou het niet fascinerend zijn als je kon tijdreizen om een kijkje te nemen in de toekomst? Jammer genoeg is dat alleen in sciencefiction mogelijk. En de toekomst laat zich helaas niet voorspellen, hoewel we hebben afgesproken dat weermannen mogen doen alsof.
Lees verderMeer boeken