Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Checklists
Door: Redactie Brisk Magazine

Checklist: Klantgerichte e-mailmarketing

E-mailmarketing: goed voor klantentrouw en voor de verkopen

E-mailmarketing is goedkoop, direct en meetbaar. Komt bij dat e-mail niet meer weg te denken is uit het dagelijkse leven en iedereen vrijwel dagelijks zijn of haar e-mail checkt.

Bovendien is marketing via e-mail heel makkelijk af te stemmen op diverse doelgroepen en kan deze vorm van marketing u waardevolle klantinformatie opleveren. E-mailmarketing is verder makkelijk aan te passen als blijkt dat iets wel of niet werkt. Zakelijk gezien is e-mail geëvolueerd van promotiemedium naar middel om klantentrouw op te bouwen en te behouden. Het kan echter ook nog steeds uitstekend dienst doen om klanten binnen te halen, mits u uw campagne zeer gericht inzet. 
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:
E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
Een bedrijfspand verhuren: hier dient u allemaal rekening mee te houden
Naast het feit dat het verhuren van een bedrijfspand lucratief kan zijn, zit je ook aan een aantal regeltjes vast waar aan gehouden dient te worden.
Creditcard kosten
Een creditcard is voor heel veel mensen onmisbaar. Het brengt een zeker comfort met zich mee waar veel mensen die reizen of online aankopen doen aan gewend zijn geraakt
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Je product? Je klanten? Jij, als briljante ondernemer? Hou toch op: het zijn je medewerkers die het groeisucces van je bedrijf maken of breken. En daarom is ‘personeel’ geen agenda-moetje dat je er even bij doet. Nee, je moet je mensen koesteren. Zorgen dat ze zich met plezier inzetten voor de missie van je onderneming en alles krijgen om optimaal te kunnen samenwerken.
Lees verderMeer boeken