Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Checklists
Door: Redactie Brisk Magazine

Checklist: Succesvolle website

Voldoet uw site aan uw eisen en die van uw bezoeker?

Geen zichzelf respecterend bedrijf kan nog zonder website. Hoe zorgt u voor een goede, aantrekkelijke website die precies dat effect heeft dat u voor ogen heeft?

1. Stel het doel van uw website vast
Wat u wilt bereiken met uw website is de allerbelangrijkste vraag voor de ontwikkeling. Verschillende doelen vragen om verschillende strategieën: 

De site als visitekaartje
De meeste internetsites vallen in de categorie ‘visitekaartje’ en bevatten met name algemene bedrijfs-, product- en contactgegevens.
De site als winkel
Het doel van deze site is: verkopen. In dit geval is een eenvoudige navigatie en betrouwbare uitstraling van groot belang.
De site als informatieverschaffer
Een site met zeer veel goede, waardevolle en gratis informatie kan uiteindelijk veel bezoekers trekken.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:
E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
Een bedrijfspand verhuren: hier dient u allemaal rekening mee te houden
Naast het feit dat het verhuren van een bedrijfspand lucratief kan zijn, zit je ook aan een aantal regeltjes vast waar aan gehouden dient te worden.
Creditcard kosten
Een creditcard is voor heel veel mensen onmisbaar. Het brengt een zeker comfort met zich mee waar veel mensen die reizen of online aankopen doen aan gewend zijn geraakt
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Je product? Je klanten? Jij, als briljante ondernemer? Hou toch op: het zijn je medewerkers die het groeisucces van je bedrijf maken of breken. En daarom is ‘personeel’ geen agenda-moetje dat je er even bij doet. Nee, je moet je mensen koesteren. Zorgen dat ze zich met plezier inzetten voor de missie van je onderneming en alles krijgen om optimaal te kunnen samenwerken.
Lees verderMeer boeken