Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Checklists
Door: Redactie Brisk Magazine

Checklist: Aftersales

Stop met verkopen zodra u uw handtekening binnen heeft

Dus u denkt dat de koop rond is zodra uw klant het contract getekend heeft? Fout! Zelfs na het afsluiten van de order, is er nog van alles dat mis kan gaan. Val niet in deze beruchte aftersales-kuilen.

1. Laat los zodra de koop gesloten is
Heeft de klant ‘ja’ gezegd, stop dan met verkopen. Draag niet nog meer argumenten aan. De kans is namelijk levensgroot dat uw klant het argument als een nadeel beschouwt. Hij kan gaan twijfelen of wil ‘er toch nog even over nadenken’ en dan bent u terug bij af.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:
E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Gegarandeerd meer klanten, dat is een stevige uitspraak! Na het lezen van dit boek weet je dat het kan. Ontdek hoe je jezelf op de kaart zet en met no budgetmarketing razendsnel groeit.
Lees verderMeer boeken