Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Checklists
Door: Redactie Brisk Magazine

Checklist: Marketingplan

Wat wilt u bereiken met uw marketinginspanningen?

U wilt uw product in de markt zetten. Voor u lukraak begint met het verzinnen van reclamecampagnes, is het raadzaam eerst een marketingplan te schrijven zodat u goed beslagen ten ijs komt (en geen onnodige kosten maakt).

Het marketingplan bestaat uit een aantal elementen. Begin altijd met een samenvatting waarin u uw doelstellingen beschrijft, hoe u die wilt bereiken en wat uw winstprognose is. Verder moet een doordacht plan de volgende elementen bevatten:
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:
E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Je product? Je klanten? Jij, als briljante ondernemer? Hou toch op: het zijn je medewerkers die het groeisucces van je bedrijf maken of breken. En daarom is ‘personeel’ geen agenda-moetje dat je er even bij doet. Nee, je moet je mensen koesteren. Zorgen dat ze zich met plezier inzetten voor de missie van je onderneming en alles krijgen om optimaal te kunnen samenwerken.
Lees verderMeer boeken