Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Checklists
Door: Redactie Brisk Magazine

Checklist: Marketingplan

Wat wilt u bereiken met uw marketinginspanningen?

U wilt uw product in de markt zetten. Voor u lukraak begint met het verzinnen van reclamecampagnes, is het raadzaam eerst een marketingplan te schrijven zodat u goed beslagen ten ijs komt (en geen onnodige kosten maakt).

Het marketingplan bestaat uit een aantal elementen. Begin altijd met een samenvatting waarin u uw doelstellingen beschrijft, hoe u die wilt bereiken en wat uw winstprognose is. Verder moet een doordacht plan de volgende elementen bevatten:
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:
E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Zou het niet fascinerend zijn als je kon tijdreizen om een kijkje te nemen in de toekomst? Jammer genoeg is dat alleen in sciencefiction mogelijk. En de toekomst laat zich helaas niet voorspellen, hoewel we hebben afgesproken dat weermannen mogen doen alsof.
Lees verderMeer boeken