Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Boeken
4 december 2020

Vergader jezelf gelukkig!

Vergaderen. We doen het overdag op ’t werk, we doen het ’s avonds op de vereniging en met een beetje geluk is er ook nog eentje in het weekeinde. En beetje bij beetje worden we moedeloos. Want vergaderen is helemaal niet leuk.

Toch is dat raar. Want als sociale wezens vinden we het eigenlijk fijn om dingen samen te doen. In onze vrije tijd vinden we weinig dingen zo leuk als bij elkaar komen urenlang over van alles en nog wat te praten. En als je iemand vraagt wat het leukste is aan hun werk, is het antwoord vaak: ‘De collega’s.’

Dus kennelijk is het samenkomen met anderen niet het ergste aan vergaderen. Het is de manier waarop het allemaal gebeurt. En dat is goed nieuws, want daar kunnen we wat aan doen! In dit zelfhulpboek doen we jou drie beloften om te zorgen dat ook jij je gelukkig kunt vergaderen.

1. We beloven je dat je voortaan haarfijn weet waarom jij wel of niet aan een vergadering moet deelnemen. En ook wanneer je weer weg mag.
2. We beloven je dat de vergadering die jij organiseert voortaan zo strak in elkaar zit dat je er altijd resultaat uit haalt. En dat je ook tijd overhoudt om het leuk te maken.
3. We beloven je dat we jouw team, en zelfs je hele organisatie kunnen leren om zich gelukkig te vergaderen.

O ja. En we houden het leuk en lekker kort. Zodat je wat meer tijd overhoudt om te vergaderen.

Bestellen? Klik hier.
 
Doorsturen »   RSS »   Nieuwsbrief »   

 
Hulp bieden aan anderen: met deze opleidingen kan het
Sommige mensen zijn geboren hulpverleners. Dan is een carriere in de hulpverlening wellicht voor je weggelegd.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Iedereen die wel eens gezeild heeft, weet het: de windrichting kun je niet veranderen, dus als je vooruit wilt komen moet je de stand van je zeilen aanpassen. Maar wat als de wind is gaan liggen? Als de vraag naar jouw producten of diensten afneemt als gevolg van een recessie, een economische crisis of een andere ramp? Dan kun je als bedrijf maar beter roeien met de riemen die je hebt: je klanten.
Lees verderMeer boeken