Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Autonieuws
15 april 2019

Mercedes-Benz GLB: En dat is vijfendertig. . .

Begin jaren tachtig leverde Mercedes-Benz niet meer dan vijf modellen. Inmiddels is dat aantal gegroeid naar vierendertig (!). Over enige tijd komt daar een vijfendertigste bij: de Mercedes-Benz GLB.

Op de autoshow van Shanghai toont het merk daarvan een studiemodel. Hoewel, studiemodel"¶ De Concept GLB is niet meer dan een licht vermomde productie-auto. Hij maakt gebruik van dezelfde techniek als de A-Klasse, B-Klasse en CLA. In de 'concept car' ligt de geblazen viercilinder uit de A 250. De krachtbron levert 224 pk en 350 Nm, is gekoppeld aan een achttraps automaat met dubbele koppeling en drijft alle vier wielen aan.

Het bekende 'skateboard'Het interieur is van hetzelfde Mercedes-Benz-laken een pak. We zien het bekende 'skateboard' (de schermen achter het stuur en bovenaan de middenconsole) en de gelijkte ronde ventilatieroosters. Wonderlijk genoeg is de GLB een zevenzitter, al zal er op de derde zitrij nauwelijks ruimte zijn voor volwassenen.

Kijk voor meer autonieuws en rij-impressies op Kijk voor meer autonieuws en rij-impressies op www.autowereld.com.

 
Doorsturen »  Reageer »  Nieuwsbrief »  

 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Smart IM vindt groeipartner in Capital A
Smart IM, toonaangevend online marketingbureau, kondigt nieuwe aandeelhouders aan. Capital A verkrijgt meerderheidsbelang. Smart IM ziet deze ontwikkeling als startschot voor een nieuwe groeifase.
BOEKENNIEUWS
Je product? Je klanten? Jij, als briljante ondernemer? Hou toch op: het zijn je medewerkers die het groeisucces van je bedrijf maken of breken. En daarom is ‘personeel’ geen agenda-moetje dat je er even bij doet. Nee, je moet je mensen koesteren. Zorgen dat ze zich met plezier inzetten voor de missie van je onderneming en alles krijgen om optimaal te kunnen samenwerken.
Lees verderMeer boeken