Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Auteurs
 

Redactie Brisk Magazine

persbericht@briskmagazine.nl
 
 
 
Artikelen van Redactie Brisk Magazine
Door: Redactie Brisk Magazine, 21 augustus 2011
Door te verduurzamen kunt u besparen op uw kosten, maar ook op uw belastingaanslag, dankzij enkele aantrekkelijke fiscale regelingen. ZakenZine, een gratis online magazine voor ondernemers in het mkb, vertelt welke dat zijn eb hoe u er gebruik van maakt.
Door: Redactie Brisk Magazine, 14 augustus 2011
Motiveren betekent iemand ervan overtuigen zo hard en goed mogelijk te werken. Bent u goed in het motiveren van uw personeel, dan plukt u daar gegarandeerd de vruchten van.
Door: Redactie Brisk Magazine, 07 augustus 2011
Cold calling. Zelfs de naam klinkt kil. U bent dan ook niet de enige bij wie de gedachte alleen al voor kippenvel zorgt. Veel mensen vinden cold calling zelfs het meest intimiderende onderdeel van het verkoopproces. Helaas: het moet! Als u wilt dat uw onderneming groeit, zult u immers nieuwe klanten binnen moeten halen.
Door: Redactie Brisk Magazine, 31 juli 2011
U onderhandelt niet alleen met woorden. Uw uitdrukkingen, gebaren en uiterlijke verschijning zeggen nog veel meer. Met uw non-verbale gedrag zet u een boodschap kracht bij. Of doet u er afbreuk aan.
Door: Redactie Brisk Magazine, 24 juli 2011
Het beheer van uw bedrijfsdata uitbesteden aan een externe partij: wel of niet doen? Opslagspecialist NetApp geeft acht richtlijnen voor het veilig onderbrengen van uw bedrijfsdata in de ‘cloud’
Door: Redactie Brisk Magazine, 17 juli 2011
Hoe herkenbaarder en hoe sterker uw merk, hoe meer mensen zich ermee zullen identificeren en hoe trouwer ze u en uw bedrijf zullen zijn. Hoe realiseert u zo’n ijzersterk merk?
Door: Redactie Brisk Magazine, 10 juli 2011
E-mailmarketing is goedkoop, direct en meetbaar. Komt bij dat e-mail niet meer weg te denken is uit het dagelijkse leven en iedereen vrijwel dagelijks zijn of haar e-mail checkt.
Door: Redactie Brisk Magazine, 03 juli 2011
Zet belemmerende irrationele gedachten om in rationele, assertieve gedachten die u verder helpen: zes praktische tips om dat te doen.
Door: Redactie Brisk Magazine, 26 juni 2011
Hoe motiveert u uw werknemers? Les één: wéét wat hen beweegt. Bij motivatie gaat het altijd om het bevredigen van individuele behoeften. Iemand doet iets omdat hij er iets positiefs aan overhoudt.
Door: Redactie Brisk Magazine, 13 juni 2011
Wie met de strategie in de maag zit, gaat op de koffie bij een adviseur. Welke vragen moet u uzelf en uw consultant stellen, voordat u zo\'n adviseur inhuurt? Consultant Hans Strikwerda weet raad.
Door: Redactie Brisk Magazine, 05 juni 2011
Bedrijven kunnen verschillende redenen hebben om te gaan exporteren. Dit kan bijvoorbeeld het zoeken naar meer groei van de omzet en winst zijn, de binnenlandse markt kan te klein zijn geworden maar ook risicospreiding en het wegwerken van overcapaciteit zijn veel gehoorde redenen.
Door: Redactie Brisk Magazine, 29 mei 2011
YouTube is niet alleen geschikt voor video’s met kunstjes van uw huisdieren of voor aanstormend zangtalent; het biedt ook zeer interessante marketingpotentie voor bedrijven.
Door: Redactie Brisk Magazine, 22 mei 2011
Of u nu al langer bezig bent met e-mailmarketing of er nog maar net over nadenkt, bedenk goed wat u er mee wilt bereiken. Veel bedrijven beginnen gewoon met verzenden zonder na te denken over de gewenste resultaten of met onrealistische verwachtingen.
Door: Redactie Brisk Magazine, 15 mei 2011
De één is er gek op, de ander ziet er hoogstens een noodzakelijk kwaad in. Feit blijft dat u er niet onderuit komt zo nu en dan een vergadering in te gaan. En dat kan heel nuttig en effectief zijn.
7  8  9  10   ... 14
Smart IM vindt groeipartner in Capital A
Smart IM, toonaangevend online marketingbureau, kondigt nieuwe aandeelhouders aan. Capital A verkrijgt meerderheidsbelang. Smart IM ziet deze ontwikkeling als startschot voor een nieuwe groeifase.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Je product? Je klanten? Jij, als briljante ondernemer? Hou toch op: het zijn je medewerkers die het groeisucces van je bedrijf maken of breken. En daarom is ‘personeel’ geen agenda-moetje dat je er even bij doet. Nee, je moet je mensen koesteren. Zorgen dat ze zich met plezier inzetten voor de missie van je onderneming en alles krijgen om optimaal te kunnen samenwerken.
Lees verderMeer boeken