Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Auteurs
 

Redactie Brisk Magazine

persbericht@briskmagazine.nl
 
 
 
Artikelen van Redactie Brisk Magazine
Door: Redactie Brisk Magazine, 27 november 2011
Door de aanhoudende economische uitdagingen en de continue zoektocht van bedrijven naar permanente kostenbesparingen, kiezen ze steeds vaker voor videoconferentie dan voor face-to-face ontmoetingen. Maar hoe bereidt u zich nu het beste voor op een videoconferentie en waar dient u rekening mee te houden?
Door: Redactie Brisk Magazine, 20 november 2011
De data waarmee u en uw mensen werken zijn van levensbelang voor uw onderneming. Het is daarom belangrijk dat er alles aan wordt gedaan om deze veilig te stellen. Christopher Boyd, Senior Threat Researcher GFI Software vertelt hoe u dat doet.
Door: Redactie Brisk Magazine, 13 november 2011
Heeft u personeel en verstrekt u zaken als kerstpakketten, laptops of fietsen aan uw werknemers? Betaalt u mee aan personeelsuitjes en bedrijfsfitness? Tussen 1 januari 2011 en 1 januari 2014 moet u dan overstappen naar de nieuwe \'werkkostenregeling\'.
Door: Redactie Brisk Magazine, 06 november 2011
U mag inmiddels zelf weten of u uw facturen per post of elektronisch verstuurd. De Belastingdienst maakt geen onderscheid meer. Het enige waar u aan moet denken is dat uw ontvanger akkoord gaat met een elektronische factuur.
Door: Redactie Brisk Magazine, 30 oktober 2011
Als een geintje uitloopt op intimidatie heeft u een probleem. Gepeste werknemers belanden bijna allemaal in de ziektewet en op die manier wordt het wel een heel kostbaar geintje. Voorkomen dus, dat gepest. Maar hoe?
Door: Redactie Brisk Magazine, 23 oktober 2011
Als succesvolle ZZP’er bent u gewend aan lange werkdagen en doorwerken tijdens feestdagen en weekenden. Maar wanneer was u voor het laatst bij de tandarts? Wanneer bent u voor het laatst ongestoord een avondje uitgeweest?
Door: Redactie Brisk Magazine, 16 oktober 2011
Heeft u een website, en wie heeft die niet, dan is het handig om iets te weten over search engine optimization, kortom SEO. SEO verhoogt het aantal bezoekers van uw website én, als het goed is, de kwaliteit van die bezoekers.
Door: Redactie Brisk Magazine, 09 oktober 2011
U heeft een nieuwtje en de hele wereld moet het weten. Dus verstuurt u een persbericht, per e-mail. Waarom wordt het dan niet geplaatst? Misschien heeft u onderstaande regels niet in acht genomen.
Door: Redactie Brisk Magazine, 02 oktober 2011
Werknemers die niet goed op hun talenten gecoacht en begeleid worden, raken sneller hun motivatie kwijt om gestelde doelen te behalen. Hierdoor dragen zij minder bij aan uw bedrijfsresultaten en efficiëncy. Een zorgvuldig opgezet talentmanagementprogramma helpt bedrijven om werknemers op de juiste plek te krijgen en talent te behouden.
Door: Redactie Brisk Magazine, 25 september 2011
Druk-druk-druk is al een tijd geen statussymbool meer. Vandaag de dag is het vooral een signaal dat u uw zaakjes niet op orde heeft. Loopt u steeds achter de feiten aan, dan heeft u een probleem. Kostbare uren die u verspilt aan onbenulligheden, kunt u met slim tijdbeheer omzetten in klinkende munt.
Door: Redactie Brisk Magazine, 18 september 2011
Is iemand met ruime kennis van auto\'s ook een succesvolle autoverkoper? Is de vakinhoudelijke expert ook een goede collega? Niet vanzelfsprekend. Daarom: een minicursus competentiemanagement.
Door: Redactie Brisk Magazine, 11 september 2011
Nederlandse ondernemers mijden de vervelende boodschap. Ze zeggen in slechte tijden liever niets. Geldt dat ook voor u?
Door: Redactie Brisk Magazine, 04 september 2011
Om belangrijke bedrijfsinformatie of interessant nieuws bekend te maken, is echt geen dure communicatieadviseur of PR-expert nodig. Met een beetje gezond verstand en deze checklist stelt u in no-time een effectief communicatieplan op en vertelt u wat u wilt aan wie u wilt.
Door: Redactie Brisk Magazine, 28 augustus 2011
De basis van succesvol zakendoen is een vaste klantenkring. 80 procent van de inkomsten van succesvolle bedrijven is immers afkomstig van twintig procent van hun klanten. Teveel bedrijven verwaarlozen die trouwe klanten en jagen alleen maar achter nieuwe aan.
6  7  8  9   ... 14
Smart IM vindt groeipartner in Capital A
Smart IM, toonaangevend online marketingbureau, kondigt nieuwe aandeelhouders aan. Capital A verkrijgt meerderheidsbelang. Smart IM ziet deze ontwikkeling als startschot voor een nieuwe groeifase.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Je product? Je klanten? Jij, als briljante ondernemer? Hou toch op: het zijn je medewerkers die het groeisucces van je bedrijf maken of breken. En daarom is ‘personeel’ geen agenda-moetje dat je er even bij doet. Nee, je moet je mensen koesteren. Zorgen dat ze zich met plezier inzetten voor de missie van je onderneming en alles krijgen om optimaal te kunnen samenwerken.
Lees verderMeer boeken